Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bilen min klarte ikke EU-kontrollen pga. for mye støy fra eksosanlegget (4-5 år gammelt Borla-anlegg). Den har klart to kontroller før med samme anelgg, så det kom som en overraskelse...
Hva er det billigste eksosanelgget (alt bak katalysatoren) man kan få tak i som vil passere en EU-kontroll (1.8l '95 NA)? Det skal bare brukes en dag annenhvert år
det var da rart... noen pakninger eller slikt som ikke er tette?? virker jo veldig rart iallfall!
Men, jeg har, om det passer (tror jeg nesten ikke det gjør, er vel forskjellige lengde muligens) et eksosanlegg fra cat og bak til NA 1,6 1991 modell! Du kan få dette for en billig penge!
alr wrote:Bilen min klarte ikke EU-kontrollen pga. for mye støy fra eksosanlegget (4-5 år gammelt Borla-anlegg). Den har klart to kontroller før med samme anelgg, så det kom som en overraskelse...
Hva er det billigste eksosanelgget (alt bak katalysatoren) man kan få tak i som vil passere en EU-kontroll (1.8l '95 NA)? Det skal bare brukes en dag annenhvert år
Du får ikke tak i en propp å sette i bakpotta? Ser noen av de store bakpottene leveres med dette.
===================
Nåværende biler og fremkomstmiddel:
Bil: 1995 Mazda MX5 1,8 16v Farge: For det meste BRG.
Bil: 2001 BMW 520i
Fremkomstmiddel: 2004 VW Transporter
EX.: 1990 Mazda Miata 1,6 16v
===================
Jeg tror ikke det er noe galt med selve anlegget (ser og høres normal ut i alle fall). Jeg tror også at lambdasonden er ok, siden bensinforbruket er normalt.