Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Likte bilde utrolig godt.. gikk rett på skrivebordet.. Kunne du har lagt ut en link til fullstørrelse bilde så jeg får litt bedre kvalitet på skrivebordsbakgrunnen min
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
biXen wrote:Stilig bilde, og bil. Men du burde photoshoppa fotografen ut av refleksjonen
Off topic: enkelte personer, slik som meg, har ikke peiling på photoshop, så jeg hadde ikke klart å modde fotografen (som regel meg selv) ut av bildet.. noen som har link til en side hvor man kan lære seg å fjerne ting og tang.. ser mange er flinke på det programmet, jeg føler meg bare dum hehe
On topic: stilig bilde, og stilig bil... Åssen bakfanger er det du har? orginal er det vel iallfall ikke, men kul!
TraCkinG wrote:Off topic: enkelte personer, slik som meg, har ikke peiling på photoshop, så jeg hadde ikke klart å modde fotografen (som regel meg selv) ut av bildet.. noen som har link til en side hvor man kan lære seg å fjerne ting og tang.. ser mange er flinke på det programmet, jeg føler meg bare dum hehe
Bruker bare stamp tool for å tegne oppå fotografen, området du bruker til å tegne fra er området ved siden av fotografen som er tomt. Det beste er å bare kjøpe ei skikkelig engelsk bok om Photoshop. Nettsider og slike tutorials hjelped bare med spesifikke ting. Men du finner mye på Google. På tutorials på http://www.sxc.hu finner du også noen gratis og enkle ting.
Det er veldig få bilder som ikke trenger noe slags behandling i et fotoprogram, men hvem gidder å gjøre det på alt
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:Stilig bilde, og bil. Men du burde photoshoppa fotografen ut av refleksjonen
Off topic: enkelte personer, slik som meg, har ikke peiling på photoshop, så jeg hadde ikke klart å modde fotografen (som regel meg selv) ut av bildet.. noen som har link til en side hvor man kan lære seg å fjerne ting og tang.. ser mange er flinke på det programmet, jeg føler meg bare dum hehe
On topic: stilig bilde, og stilig bil... Åssen bakfanger er det du har? orginal er det vel iallfall ikke, men kul!
hadde jeg bare tatt vare på link til nettside med fangeren, eller hatt hukommelse skulle jeg sagt det med en gang
he he... synes nå det var fotografen i bildet som gjorde bildet bra jeg KBmagnusJ
neida. hadde nok vært bedre uten som kommentert tidligere.
Har ikke noe link til noe norsk forhandler nei, tness.
Men du kan se på denne tyske siden for hva de har slags felgprogram i år.