Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så, jeg har endelig funnet et bilde av slik jeg vil ha MINE lykter, men er det noen som skjønner hvordan i jøssunavn jeg skal få det til?!
MÅ man mekke de selv eller får man tak i lykter med "ferdige" angeleyes??
Er det evt noen som har prøvd seg på dette før eller som vet om noen som har gjort det? (verksted e.l)
Ser ut til å være ett av de standard low-pro settene med slike ringer ettermontert (siden ringene ser ut til å ligge utenfor glasset). Har sett slike ringer i løsvekt ymse steder - men de hadde visstnok noe kort levetid. Mulig det er blitt forbedret.
Eller det kan være slike Hella lykter som har innebygget engleøyer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
TweetMX5 wrote:jeg finner ikke hellalykter som passer til dette med innebygde angeleyes, jeg finner bare sånne som stod på bilen før...
Jeg tenkte på Optilux 2500 serien.. Kanskje de ikke selges i Norge
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Slik som jeg har forstått det er det Optilux 2500 lykter jeg allerede har...
Jeg skal prøve å få festet disse i rammen til low-pro'ene. (Tror jeg jeg har bestemt meg for...)
Har fått meg en praktisk ny kompis som jobber på mazdaverksted i sandvika, så skal høre litt med han hva han mener.
Nå er det bare å vente på feriepengene som kommer 20. så blir nye lykter bestilt. Hardt å være student!