Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
biXen wrote:Stilig bilde, og bil. Men du burde photoshoppa fotografen ut av refleksjonen
Off topic: enkelte personer, slik som meg, har ikke peiling på photoshop, så jeg hadde ikke klart å modde fotografen (som regel meg selv) ut av bildet.. noen som har link til en side hvor man kan lære seg å fjerne ting og tang.. ser mange er flinke på det programmet, jeg føler meg bare dum hehe
On topic: stilig bilde, og stilig bil... Åssen bakfanger er det du har? orginal er det vel iallfall ikke, men kul!
hadde jeg bare tatt vare på link til nettside med fangeren, eller hatt hukommelse skulle jeg sagt det med en gang
Hmmm ja den fangeren så litt kul ut!!
Har du et bilde som viser hele bakparten på bilen?
TraCkinG wrote:
Off topic: enkelte personer, slik som meg, har ikke peiling på photoshop, så jeg hadde ikke klart å modde fotografen (som regel meg selv) ut av bildet.. noen som har link til en side hvor man kan lære seg å fjerne ting og tang.. ser mange er flinke på det programmet, jeg føler meg bare dum hehe
On topic: stilig bilde, og stilig bil... Åssen bakfanger er det du har? orginal er det vel iallfall ikke, men kul!
hadde jeg bare tatt vare på link til nettside med fangeren, eller hatt hukommelse skulle jeg sagt det med en gang
Hmmm ja den fangeren så litt kul ut!!
Har du et bilde som viser hele bakparten på bilen?
er bare å sjekke www.chromdesign.de se side 7 på shop->mx5 NB->body and styling for den bakparten der. Den har ligget på ønskelista siden NB ble innkjøpt. Er et firma i Norge som kan skaffe den. Tror pris er ca 3500 for den nedreste leppa. Fangeren bak er ellers orig.
Psycho felger det der. Ser dyre ut Regner med å se bilen din i løpet av sommeren.
Tok meg forresten frihet å ta en kjapp redigering på bildet siden jeg holdt på med noen andre bilder nå, ingenting annet enn fotografen, bildet var jo så perfekt ellers.
der har du linken til sida jeg hadde rota bort ja, m1chael
kommer nok til å se meg i løpet av sommeren ja biXen se der var det jo redigert photoshop?
er meget fornøyd selv med felgene. de kler bilen meget godt
er det ikke litt langt til rælingen da inglar
Takk for bilde og bil kritikk folkens
Når vi først er inne på siklefaktor og fete felger så må jeg nesten dra fram igjen bilen til Supercharged og sine Work felger... Håper det ikke gjør noe om jeg slenger inn dette bildet..
Max_speed wrote:Når vi først er inne på siklefaktor og fete felger så må jeg nesten dra fram igjen bilen til Supercharged og sine Work felger... Håper det ikke gjør noe om jeg slenger inn dette bildet..
Hmm var disse eg skulle ha det ja, hadde glemt de, men de er da meget dyre disse også..