Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
forlenge kabelen til TPS.
Det kan lett bli brudd i den kabelen som følger med, noe som medfører ustabil tomgang.. (tok en god stud før jeg fant ut at det var brudd i kabelen.. Måtte montere Link først..)
jeg har JR kompressor og har problemer med at bilen har ujevn tomgang så ujevn at den stopper av seg selv.( værst når den er kald naturlig nok)
Er veldig kjipt å måtte danse mellom clutch gass brems for at den ikke skal stoppe frem mot og i kryss og slikt!!
hvor er denne TPS?? og hvor er det naturlig at denne kabelen er trukket?
Det burde det ikke nei. Hadde nettopp en kamerat innom, han klaget på at bilen ikke gikk på tomgang, mente det var en tett dyse.
Resultat etter titting = Alle skruer som holdt forgasser på plass var løse (type 1 cm over anleggsflate)
Også manglet det en skrue så den trakk konstant falsk luft.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
RotaryPower wrote:Det burde det ikke nei. Hadde nettopp en kamerat innom, han klaget på at bilen ikke gikk på tomgang, mente det var en tett dyse.
Resultat etter titting = Alle skruer som holdt forgasser på plass var løse (type 1 cm over anleggsflate)
Også manglet det en skrue så den trakk konstant falsk luft.
vw golf eller. hadde samme problem med ene eg hadde også,
Axel_H wrote:denne "tps" går fra spjeldhuset til...? var en ledning som gikk derfra men den var myk og fin. ikke sprø som er sagt tidligere..
titta på overganger å sånn så ikke ut som at det var noe "sprekker"..
Den er ikke sprø.. Men det kan muligens være brudd i den. Må nesten måle deg frem der..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
RotaryPower wrote:Det burde det ikke nei. Hadde nettopp en kamerat innom, han klaget på at bilen ikke gikk på tomgang, mente det var en tett dyse.
Resultat etter titting = Alle skruer som holdt forgasser på plass var løse (type 1 cm over anleggsflate)
Også manglet det en skrue så den trakk konstant falsk luft.
vw golf eller. hadde samme problem med ene eg hadde også,
Noe fransk møkk som ikke er verdt å nevne
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine