Om det er uttak lengre oppe så er det jo bare å klippe ledningen å montere den lengre oppe da.Ole wrote:sitter på downpipe ja... men det er jo uttak på manifoil også.. Får se om den blir flyttet opp dit.. Kanskje litt lettere å komme til når den står der. Skulle vel ikke være noe galt i å flytte den. Den satt J"#!% fast... men det som ikke går med makt, går med vold og vaselin!
ujevn gange! Hjelp
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Posts: 6792
- Joined: 30 Mar 2006, 02:00
- Location: Odda
- Status: Offline
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- BaktusBror
- 4200 RPM
- Posts: 432
- Joined: 01 Feb 2006, 01:00
- Medlemsnummer: 534
- Location: Tjøme
- Contact:
- Status: Offline
Hmm. Se her ja, nå begynner jeg å lære litt mer om våre rare 90HK 96-modeller: vi har ECU fra 1.8 litern, og samme o2-sensor som 1.8...fint for meg som skal bytte til 1.8lStianOppistov wrote:Om det er uttak lengre oppe så er det jo bare å klippe ledningen å montere den lengre oppe da.Ole wrote:sitter på downpipe ja... men det er jo uttak på manifoil også.. Får se om den blir flyttet opp dit.. Kanskje litt lettere å komme til når den står der. Skulle vel ikke være noe galt i å flytte den. Den satt J"#!% fast... men det som ikke går med makt, går med vold og vaselin!

har tenkt litt på det i det siste... kan være den er flyttet ned siden den har egen varming.. så den blir nok stående..
Akkurat nå er jeg på desperat jakt etter ny lambda siden bilen står.... 


MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP