Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei alle MX-5/Miata frelste.
I år som i fjor så arrangerer avd. Rogaland sommerturen. Og for nye og gamle brukere av denne "tjenesten" så anbefaler vi at dere melder dere på. Vi nærmer oss dato for bestilling av rom og ønsker selvsagt at flest mulig får med seg allt denne turen kan by på.
Vi kan vise til en natur og et veinett som bilene og sjåførene vil sette stor pris på.
Meld dere på så snart som mulig til: dha@rogalandsavis.no.
Dere vil ikke angre på denne turen.
Mvh
Per A. Monge
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Per A. jeg håper på en tur til Rogaland, men grunnet dårlig plass til barnesete er det ikke helt sikkert jeg kan bli med.......Om alt går bra med den lille utover sommeren håper jeg jeg kan få disp til å reise alene...
Hilsen Lars
Beklager at dere ikke har fått beskjed om enkeltromspris, jeg har ikke fått sett på forumet i det siste.
Fått vite at det koster 250,- ekstra for to døgn i enkelt rom. Det lønner seg ikke å være enslig i dette landet dessverre Men håper at dette ikke hindrer dere i å melde dere på! Ellers så er det jo mulig for "kjente" å dele rom ;-D Hvis det er noe mer dere lurer på, så er bare å ringe meg på 97146358.
Vi er over 20 stykker som har meldt oss på til nå, og det er undersøkt mulighet om å kjøre på bane på fredag for de som ønsker det. Det koster 3000 for å leie banen, og det deles på så mange som vil kjøre.
Flott! Nå begynner vi å bli en stor gjeng og vi gleder oss til å ta imot de som kommer utenbysfra! Håper at værgudene viser seg nådig, vi kommer til å ha det kjempemoro
Fikk høre at det var 25-30 stk som har meldt seg på.. Så det kan jo bli ett bra oppmøte.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
10 timer? Det var vel drøyt. Jeg brukte 8-9 timer fra Sandefjord til Stavanger når jeg kjørte E18, men da havna jeg midt i hjem fra helgen kaoset. På 10 timer kan man ha veldig gode pauser, det er sikkert Fjellveien greier man på 7-8 timer fra Stavanger til Oslo ihvertfall, ble naturlig litt mindre pauser da, men fartsgrensa holdt.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Da jeg henta go bilen i Oslo brukte jeg ca 6 - 6,5 time, hadde da to små stopp et på Notodden og et i Dalen.
Kjørte til Drammen og opp mot Seljord (E134), tok av til Dalen og kjørte over Suleskar, ned gjennom Sirdalen og endte ut på E 39 ved Ålgård. Bedre vei til små lekne biler finnes knapt.
Og Bryne er ikke langt fra Gjestegården, tar ca 10-15 minutter å kjøre dit.
Go tur og velkommen over til Vestlandet.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
TAKK Så kan vi legge til 3timer til vasking av bil ,reim skifte, is spising, kikke på motorer, ta en røyk, finne et eller annet i bagasjen som ligger helt i bånn og sist men ikke minst og være sosial på ALLE stopp på turen :roflmao