Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
KBmagnusJ wrote:
Lurte også på om noen har prøvd å vaske taket med auto glym vinyl & rubber care? å forseglet med auto glym bumper care?
En som sa det funket bra..
bruker å sette taket inn med vinyl and rubber care med jevne mellomrom, funker knallbra det..
når det gjelder bumpercare er jeg litt skeptisk da denne blir klissete (tiltrekker seg mye støv, pollen osv) og den har lett for å renne vekk og legge seg på lakkerte flater.. har som sagt ikke prøvd på tak, men dette er ivertfall erfaringen etter bruk på lister osv..
KBmagnusJ wrote:
Lurte også på om noen har prøvd å vaske taket med auto glym vinyl & rubber care? å forseglet med auto glym bumper care?
En som sa det funket bra..
bruker å sette taket inn med vinyl and rubber care med jevne mellomrom, funker knallbra det..
når det gjelder bumpercare er jeg litt skeptisk da denne blir klissete (tiltrekker seg mye støv, pollen osv) og den har lett for å renne vekk og legge seg på lakkerte flater.. har som sagt ikke prøvd på tak, men dette er ivertfall erfaringen etter bruk på lister osv..
okay, men den vinyl and rubber care, holder den taket tett og fint? vannavstøtende mener jeg?
Medlem Nr. 603
1992 mx-5 1.6 NA brg, sportsfilter, sleepy eyes og montert tåkelys
-------------------------------------------------------
x Honda civic 1.5 1989mod.
MX-Morten wrote:ser da ikke så ille ut. litt puss og lakk, og den er så god som ny
men det kjørelyset så litt inntrykka ut da..
ja, lyset er trykt inn et par cm nesten, og en liten bulk på framskjermen, ellers er det bare lakken som er skada.
får ikke en krone fra forsikringa eller, og mista 40% av bonusen!!
Medlem Nr. 603
1992 mx-5 1.6 NA brg, sportsfilter, sleepy eyes og montert tåkelys
-------------------------------------------------------
x Honda civic 1.5 1989mod.