Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Utrolig gøy å kjøre igjen! Kjekt med en liten dogfight mot en annen 5'er med omtrent sammemotor. Da får du målt sporvalg og bremsepunktene direkte. Konklusjon er at mine Toyo T1R sleit kraftig mot dine Yoho slicks.
Forøvrig, fant jeg ut at jeg ikke har turtallssperre på min. Ihvertfall ikke på 7250 rpm. Hadde over 7500 ved innbremsinga etter andre langstrekka
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
BAE wrote:Forøvrig, fant jeg ut at jeg ikke har turtallssperre på min. Ihvertfall ikke på 7250 rpm. Hadde over 7500 ved innbremsinga etter andre langstrekka
Tror flere har snakket om at instrumentet er litt unøyaktig, så sperre har du nok Men bra å høre du bruker den høyt oppe, der den liker seg!
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
BAE wrote:Forøvrig, fant jeg ut at jeg ikke har turtallssperre på min. Ihvertfall ikke på 7250 rpm. Hadde over 7500 ved innbremsinga etter andre langstrekka
Tror flere har snakket om at instrumentet er litt unøyaktig, så sperre har du nok Men bra å høre du bruker den høyt oppe, der den liker seg!
Kjenner ikke til feilmarginene på turtelleren, men min forrige NA sperret ikke før ved 7750rpm
For ordens skyld, bildet er bra autobahn i Tyskland:
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
om det har vært byttet instrumentskiver kan turtelleren vise endel feil om man ikke har vært nøyaktig med å sette nålene på rett plass.. hadde dette problemet tidligere, men nå tror jeg at min er sånn ca rett..