treff i møre og romsdal
Moderator: Styremedlemmer
-
- 2000 RPM
- Status: Offline
treff i møre og romsdal
er de noe intresse for å få til en samling me en biltur i løp av sommeren
har noen forslag for kjørerute.... tid og sted?

Last edited by I-J-b on 28 May 2007, 20:40, edited 1 time in total.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
kan godt bli med på noe sant ja:) men må nesten vær i helgene i sommer da eg er mye i oslo å jobber fortiden
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
orker ikke vere med på kjøre tur.....men hadde det vert banekjøring hadde jeg stilt opp
.......synd det er så ekstremt mange baner her i norge......

.......synd det er så ekstremt mange baner her i norge......
95 - miata 1.8 turbo | FMII link, ACT extreme, FM lightweight flywheel, FM turbo eksos m/FM racepipe, kaaz LSD, 6 speed, tein basic......
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
Prosjekttråd: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=5716
- redrubin
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 52
Re: treff i møre og romsdal
Jeg har tenkt å kjøre til Trondheim...en konsert i Nidarsdommen 1 juli. Jon Lord.Har nettopp kommet på det. Har noen lyst å starte 29 juni....og bare kjøre ????bare avslappet????Cheryl alias RED Rubin:roll:I-J-b wrote:er de noe intresse for å få til en samling me en biltur i løp av sommerenhar noen forslag for kjørerute.... tid og sted?

Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
- redrubin
- 500 RPM
Re: tur
WOW, nå kommer det flere interesserte....fint...om vi kan ordne det...Jeg har billett til konserten i Nidarosdommen...Det går an å få takk i en i billettservice.no...ellers er det fint å møttes på veien og ta det derifra.Jeg lurer på om det går an å få med noe av turen med Rogalnds gjengen først..eller er det for lang kjørevei? konserten starter kl 21 1 juli.mrinzane wrote:Jeg og er nok muligens med, så sant det passer:P
RedRubin...ellers heter jeg Cheryl
Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
Holder meg vanligvis i Volda (når jeg studerer), men nå er det sommerferie og da er jeg i Bergen (nesten) hele sommeren. Men om det er noen turer ellers i året er jeg glatt med!
Det kan være jeg skal en tur til M&R i sommer, så når det er bestemt når det er tur kan jeg si ifra om jeg blir med
Det kan være jeg skal en tur til M&R i sommer, så når det er bestemt når det er tur kan jeg si ifra om jeg blir med

Stolt student og eier av '89 Miata
- redrubin
- 500 RPM
Tur til Trondheim slutten av juni?-
Hei, har du en Miata fra 1989? trodde 1990 var første år..Ok...vi holder kontakt her .....RedRubinborneo wrote:Holder meg vanligvis i Volda (når jeg studerer), men nå er det sommerferie og da er jeg i Bergen (nesten) hele sommeren. Men om det er noen turer ellers i året er jeg glatt med!
Back in MoR
Jeg er tilbake i Møre og er hypp på en kjøretur med andre Miata-eiere. Jeg er med! Er det flere som vil være med? Og hvor skal vi eventuelt møtes?
Stolt student og eier av '89 Miata