Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har en lekkasje i fronten på veiva enda jeg nettopp har bytta simringen.
Men antageligvis er det fordi den ikke sitter godt nok inn, men jeg lurer på:
Er det samme sim'ring på cam'ene og veiva? ser helt like ut. er de litt forskjellig? ser mx5parts har to forskjellige priser, men de ser veldig like ut. Noen som har en ny en liggende?
Er denne til veiva? noen som kan se forskjell på de til cam'en og de til veiva?:
Hva er denne til? Den er bøyelig og er kun av plast.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Tror at simmerringene til kammene har ytre/indre mål på Ø 48/34mm og bredde 7mm, mens den til veiva har ytre/indre mål på Ø 44/30mm og bredde 7mm. Dette skal stå på simmerringene. (Var å så på hjemmesida til Il motorsport, de har bilde av ringene hvor tallene kommer tydelig fram. Er ikke en slik nerd at jeg husker disse måla i hodet.)
Fikk henta den fra Roa Auto idag. når jeg kom hjem ser jeg at det står oil seal CAMSHAFT på den...tenker ååå nei.. ikke feil igjen... men av en heller annen grunn ligger det 30/44/7 simring inne i posen..ble litt nervøs der gitt.....
Var feil. 30/44/7 passer ikke. alt for liten!!!!!!!!!!!!!!!
tenkte kanskje det var den som var på den andre veiva som var på 90 modellene.. skal til mazda imorra og finne ut av det. sukk.
til info så var det ikke den 30/44/7 som steinar sa, men en helt annen.
nå fått riktig del fra mazda.. skal opp å skru nå så får vi se om dette stemmer.. alle ting er tre...