Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
siemens wrote:TAKK Så kan vi legge til 3timer til vasking av bil ,reim skifte, is spising, kikke på motorer, ta en røyk, finne et eller annet i bagasjen som ligger helt i bånn og sist men ikke minst og være sosial på ALLE stopp på turen :roflmao
Jeg gleder meg i hvertfall
Du har planer om å kjøre sammen med meg ser jeg
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jepp, enig med OKHandel når det gjelder kjøretid. Fra Notodden og vestover er det mye artige veier, og vegsjefen i Telemark har vel strødd ut litt ny asfalt blant annet fra Skafså til fylkesgrensa mot Agder i fjor, så standarden er ikke så gæren heller. Vær dog obs på 4-bente ulldotter som valser rundt i veibanen uten tanke på inspirerte sjåfører i godt driv gjennom kurvene. Det er en del av dem både mellom Dalen og Setesdal, samt over Suleskard og ned Hunnedalen (både ulldotter og kurver, forsåvidt).
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Janne Romsaas har fått en liste over dere som kommer fra østlandet, og vil prøve å få arrangert felles reise på torsdag. Kontakt henne dersom det er noe dere lurer på der.
Det er noen få som har meldt seg på banekjøringen. Det er veldig mye arbeid å arrangere dette, så vi må ha en del påmeldte dersom det blir aktuelt. Holder på å undersøke om hvordan det kan trygt gjennomføres
Jeg vet, det er 2 muligheter den ene er BARE og dra soft toppen over og LEGGE sete så langt NED du kommer og sove i bilen :roflmao
Eller gjøre som Debra hagen skriver "For langsveisfarere vil det bli muligheter for overnatting hos lokale klubbmedlemmer fra torsdag til fredag, slik at alle kan få blitt med på programmet fredag"