Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
For bestilling og prisforespørsel: ring 22 65 03 55 eller send e-post: post@auto-supply.no
Dette tilbudet gjelder alle bilmerker og blir postet på flere steder, skulle du ikke finne din bil her har desverre ikke Simons anlegg til din bil. Simons eksos er beregnet på montering på standard biler med standard støtfangere etc. Dersom din bil er modifisert/stylet kan tilpassning av annlegget være nødvendig.
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Hauk wrote:Noen som har erfaring med Simons fra før? Bråkepotter eller kult?
Meget relevant spørsmål Hauk, på min gamle NA hadde jeg et Greddy turbo Cat-back system en tid, tøff lyd og merkbart bedre drag, men forferdelig slitsomt på langturer (byttet faktisk tilbake til orginalt når vi skulle på 2 ukers Europa tur med den bilen).
Noen her som har erfaringer med Simons på NB, er det noen spesielle hastighets/rpm områder resonansen i anlegget er slitsom?
Eg kan da si eg er fornøyd, eg har simons med 4-2-1 grenrør og cat replacement, rustfritt helt fra toppboltene, min erfaring er at det er litt høyere enn originalt, fornøyd eg i allefall, Eneste som er mitt problem at eg får så skrangle lyd, med det sies at man får med rustfritt grenrør, noe eg skal fikse neste vinter, slenge på noe bandasje,,
Jeg har fjernte cat å puttet i mellompotte fra simons(sylindrisk 2") 2" bak til simons RUSTFRI DUPLEX POTTE bak. MEGET MEGET pen lyd, brumler å poffer litt:):):) Har litt snerr ved pådrag når jeg bikker 3000omdr, men det er nok pga. 2" original mellomrøret.