Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
0.7 l m/ turbo og 101 hk, bakhjulsdrift og F1 giring. Den ser nå kul ut. Her er det jo mulig å score noen miljøpoeng også...
Noen som vet vekt og spurtegenskaper (1-100) på denne?
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
0.7 l m/ turbo og 101 hk, bakhjulsdrift og F1 giring. Den ser nå kul ut. Her er det jo mulig å score noen miljøpoeng også...
Noen som vet vekt og spurtegenskaper (1-100) på denne?
0-100 : 9,8 sek
Vekt : 832 kg
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Morrofaktoren er vel begrenset da, når du fortsatt trenger 9.8 sek etter en Brabus tuning. Når du har tatt 101 hk av en 0.7 l er vel mye av potensialet tatt ut.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
Er det mulig å få tak en Mazdaspeed andre land enn USA? Fant ingen på mobile.de. Noen som vet om bilmarkedssider i Sveits? Prøvde meg på på ebay.ch, men det var det ikke mange biler.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
faktisk stor import av miata fra usa til tyskland.. når jeg lette etter bil var rundt en tredjedel av de tyske bilene jeg undersøkte nærmere, importert fra usa på midten av 90 tallet..
men spørs nok om så mange mazdaspeed har funnet veien over dammen..
Men Celica gt4 tåler mye effekt om du liker 4WD. Det er den beste bilen jeg har hatt men klarte aldrig å venne meg til at jeg ikke kunne leke med den. Personlig er jeg avhengi av bakhjulstrekk.
Z3 er en feit bil. vurderte det selv før kjøp av Miata.
Leste engang at 2.8-literen bruker mye bensin. Dog bruker ikke den samme motoren spesielt mye bensin i E39 528, så mulig at det var et unntak. Kanskje ikke like gode kjøreegenskaper, men det blir nesten oppveid med den fantastiske lyden.
Hvis du virkelig vil satse kan du jo sende en potensiell Z3 til ESS oppe i de mørke skoger, og få nærmere 300hk.
Syns Z3 har litt for "snille" linjer, akkurat som mx-5.
Z4 derimot, pokker for en tøff bil!
Hadde jeg hatt pengene hadde jeg gått for Z4, uten tvil.
Gjerne en 3.0 med M sportsunderstell. (og gjerne en ess ts2 supercharger
Syns S2000 også er veldig fin, men tror den kan bli litt stiv for daglig bruk. men veldig spennende motor.
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
..altså... ?.. Er det bare meg som synes Z3 er über STYGG ? Og den hardtop'en... *ler*.. Jeg parkerte min Miata med hardtop ved siden av en Z3 med hardtop på jobb engang.. Angrer på jeg ikke tok bilde... Z3'en så ut som en Donald Duck bil ved siden av...
z3 er stygg fra ende til annen.. om mx5 blir kalt jentebil vet jeg ikke helt hva vi skal kalle z3 (homsebil?).. hardtop gjør bilen enda verre og den er vertfall ikke bedre med det grusomme oginale bagarsjebrettet.. som dere skjønner er jeg ikke så alt for glad i z3..