Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kjekt å levere en CD/DVD med bilder av litt kvalitet..
CD/DVDen fra sommerturen kommer. Det tar bare litt tid å få inn biler og sortere..
Jeg kommer til å legge ut noen bilder her jeg også. Må bare få tid til det..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hvis jeg ikke husker helt feil var det 23 biler på hele turen, samt at det kom et par innom på forskjellige dager.
Mye fin kjøring. Eneste dumme va rat jeg kjørte alene. Ble alt for mye kjøring og nesten ingen tid brukt til å se seg om. Får vel få med en co-pilot neste gang.
Ja, dette var suverent! Som Inglar nevner, skulle hatt med egen fotograf. Fikk jo kun tatt bilder når jeg stod i ro.
Skulle hatt etpar actionshots fra den hillclimben opp fra Dalen på vei hjemover.
Jeg var litt i koma på slutten der tror jeg - når vi nærmet oss Drammen. Fulgte GPSen og fikk aldri med meg at dere tutet når jeg svingte av. Og Øyvind og Vidar fulgte med i dragsuget. Hersens møkk, hadde jo proklamert - tøff i trynet - at jeg skulle følge E134 hele veien. Den offisielle versjonen er "dårlig skilting og fuck-up fra GPSens side".
Men da fikk jeg jo lurt meg unna en tårevåt avskjed i Drammen.
Forøvrig måtte det ha vært NM i "la-oss-holde-oss-30-km/t-under-fartsgrensa" på E134 på søndagen.
Hauk wrote:Ja, dette var suverent! Som Inglar nevner, skulle hatt med egen fotograf. Fikk jo kun tatt bilder når jeg stod i ro.
Skulle hatt etpar actionshots fra den hillclimben opp fra Dalen på vei hjemover.
Jeg var litt i koma på slutten der tror jeg - når vi nærmet oss Drammen. Fulgte GPSen og fikk aldri med meg at dere tutet når jeg svingte av. Og Øyvind og Vidar fulgte med i dragsuget. Hersens møkk, hadde jo proklamert - tøff i trynet - at jeg skulle følge E134 hele veien. Den offisielle versjonen er "dårlig skilting og fuck-up fra GPSens side".
Forøvrig måtte det ha vært NM i "la-oss-holde-oss-30-km/t-under-fartsgrensa" på E134 på søndagen.
Ingen komentarer til hillclimben opp fra dalen tror vidar tok noen bilder, syntes jeg spotta kamera over vindu
Hauk wrote:Ja, dette var suverent! Som Inglar nevner, skulle hatt med egen fotograf. Fikk jo kun tatt bilder når jeg stod i ro.
Ingen komentarer til hillclimben opp fra dalen tror vidar tok noen bilder, syntes jeg spotta kamera over vindu
Tok en liten filmsnutt med mobilen..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Ja dere sov rimelig bra foran der en periode. Var to kjempefine forbikjøringsstrekker der dere bare diltet bak