Gatebil 07
Moderator: Styremedlemmer
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Er det du som kjører rundt med hardtop'en ennå mx5babe? Det er vel gamlebilen til Tor Høivik Larsen du har kjøpt? Utvilsomt den peneste frontfanger en kan få til mx5/miata. Bilder av bilen yter ikke den rettferdighet. Er utrolig rå når en ser den live. Men du kan vel slenge av hardtoppen nå snart vel?mx5babe wrote:meg åg ska!!!billettane e bestillt åg

Har du gjort noe mer med den siden du kjøpte den? Senket mer?
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
Hanst:
Er det du som kjører rundt med hardtop'en ennå mx5babe? Det er vel gamlebilen til Tor Høivik Larsen du har kjøpt? Utvilsomt den peneste frontfanger en kan få til mx5/miata. Bilder av bilen yter ikke den rettferdighet. Er utrolig rå når en ser den live. Men du kan vel slenge av hardtoppen nå snart vel?
Mhm...d e mg eg har nettop flytta så eg har kje plass te an...holde på å finne plass te bilen åg pga eg ska gjør någe mar me an einaste eg har gjort e å fått effektanlegg,ny styling komme ny motor komme +++
Stemme at d e gamle bilen hans...
Er det du som kjører rundt med hardtop'en ennå mx5babe? Det er vel gamlebilen til Tor Høivik Larsen du har kjøpt? Utvilsomt den peneste frontfanger en kan få til mx5/miata. Bilder av bilen yter ikke den rettferdighet. Er utrolig rå når en ser den live. Men du kan vel slenge av hardtoppen nå snart vel?
Mhm...d e mg eg har nettop flytta så eg har kje plass te an...holde på å finne plass te bilen åg pga eg ska gjør någe mar me an einaste eg har gjort e å fått effektanlegg,ny styling komme ny motor komme +++
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
Du må ikke style den for mye da ! ! Jeg synes den bilen er blant de penest NA MX5'er i Norge. Husk, for mye av det gode... kan bare bli too much..mx5babe wrote:Mhm...d e mg eg har nettop flytta så eg har kje plass te an...holde på å finne plass te bilen åg pga eg ska gjør någe mar me an einaste eg har gjort e å fått effektanlegg,ny styling komme ny motor komme +++

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
ska kje ble for mye syns nå at an e ganske fine fra før mn må ha litt marHansT wrote:Du må ikke style den for mye da ! ! Jeg synes den bilen er blant de penest NA MX5'er i Norge. Husk, for mye av det gode... kan bare bli too much..mx5babe wrote:Mhm...d e mg eg har nettop flytta så eg har kje plass te an...holde på å finne plass te bilen åg pga eg ska gjør någe mar me an einaste eg har gjort e å fått effektanlegg,ny styling komme ny motor komme +++
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.