Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Turist Koordinator i hasvik kommune.
Koordinering av reislivsbedriftene, ansvar for markedsføring og kvalitets sikring av bedriftene.
Sjekk ut www.hasvik.com for å se hvor flott vi har deet her
Grafisk designer. Jobber for Vizrt i Bergen, som etterhvert har blitt verdens største på TV-grafikk software. Når jeg ikke sitter på kontoret drar jeg rundt til TV-stasjoner over hele verden på prosjekter/demo/salg/kurs/support etc.. Spennende jobb der man får mye bonuspoeng hos SAS og møter mange rare mennesker
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Er utdannet teknisk tegner men jobber med dak/bim-support på div. plattformer. Snakker med mange hyggelige og mindre hyggelige mennesker i løpet av dagen
1991 MX-5 BRG, skinninteriør, hardtop - Solgt!
Proud member of GirlsGoFast.
Car goes "psssht"
Faktisk student i Oslo Fikk råd til gliset mitt ved å jobbe som bussjåfør på deltid Vel brukte penger mener nå jeg, selv om alle i klassen min stusser over hva jeg trenger bil til i Oslo.. Morro sier nå jeg
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Jeg jobber i Netcom AS i kundesenteret som ligger i TrHeim, sammens med "Paest".
Jobber også som jeg instruktør/treningsveileder i Sats TrHeim
Og en liten bijobb som tester av maritimt utstyr som brukes offshore div for Sintef. tester ut nye redningsvester, overlevingsdrakter osv osv.
Har litt mye og drive med... men nice med litt ekstra kr da
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
mrinzane wrote:Jobber som bilmekaniker på Ssangyong Ålesund. Skrur på alt annet og selvfølgelig:P
Jobbet sammen med søsteren (Karen Mette) og svogeren min (Asbjørn) du da kanskje ?
Selv jobbet jeg for inntil 2 uker siden på kundeservice i Elfa Elektronikk, men fikk mer enn nok etter 3 år ! Velger derfor nye utfordringer en annen plass, som jeg heller kan fortelle hvor er når jeg signerer med de. Har jo noen tilbud så jeg er litt usikker på hva jeg skal velge..... Det er jo mer enn bare lønn som teller !
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
mrinzane wrote:Jobber som bilmekaniker på Ssangyong Ålesund. Skrur på alt annet og selvfølgelig:P
Jobbet sammen med søsteren (Karen Mette) og svogeren min (Asbjørn) du da kanskje ?
Selv jobbet jeg for inntil 2 uker siden på kundeservice i Elfa Elektronikk, men fikk mer enn nok etter 3 år ! Velger derfor nye utfordringer en annen plass, som jeg heller kan fortelle hvor er når jeg signerer med de. Har jo noen tilbud så jeg er litt usikker på hva jeg skal velge..... Det er jo mer enn bare lønn som teller !
Stemmer nok det at jeg jobbet sammen med Karen Mette til hun sluttet her ja:)