hipp hurra for Cabrioworld!
Moderator: Styremedlemmer
hipp hurra for Cabrioworld!
Bestillte ny cab fra cabrioworld på lørdag. Og i dag kom den gitt! makan så fort det gikk! skitnøyd! driver å monterer den nå.. mye jobb å bytte cab gitt.. 

Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
- Status: Offline
Heisan
Jeg bestilte også cab fra samme firma, og ble like overrasket som deg over den korte leveringstiden!! Jeff (med svensk mor forøvrig) leste bestillingen mandag morgen(lokal tid), og onsdag på formiddagen ringte Nor-Cargo Haugesund og fortalte at de leverte pakken på døren til meg på Karmøy!! Snakker om "Speedy Gonzales" - og det var jo ikke snakk om noen liten pakke heller.....
MVH:)
Oddi 395
Miata -91
Jeg bestilte også cab fra samme firma, og ble like overrasket som deg over den korte leveringstiden!! Jeff (med svensk mor forøvrig) leste bestillingen mandag morgen(lokal tid), og onsdag på formiddagen ringte Nor-Cargo Haugesund og fortalte at de leverte pakken på døren til meg på Karmøy!! Snakker om "Speedy Gonzales" - og det var jo ikke snakk om noen liten pakke heller.....
MVH:)
Oddi 395
Miata -91
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Samme her! Bestilte Zipperless vinylcab (TAN) med rainrail og glass på Mandag ettermiddag og fikk pakke av julenissen levert på døra i dag 
Det kom på 4200 elns . Håper på finvær i helga så jeg rekker å skifte uten at bilen fyller seg med vann.
Hvor lang tid tar det å skifte ca ? Noen tips ? (ja, jeg skal ta et søk på forumet)
Hørte noen snakke om at det var viktig å justere vinduene i riktig høyde.

Det kom på 4200 elns . Håper på finvær i helga så jeg rekker å skifte uten at bilen fyller seg med vann.
Hvor lang tid tar det å skifte ca ? Noen tips ? (ja, jeg skal ta et søk på forumet)
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Jeg har scannet noen sider fra ett miata blad.. de ligger på "nedlastinger" her...arildh wrote: Hvor lang tid tar det å skifte ca ? Noen tips ? (ja, jeg skal ta et søk på forumet)
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
tok min av i går.. tok ca 3 timer.. er mye greier som skal av.. ett råd er å være snill mot de "naglene" som teppet bak setene er festet i.. knakk ett par stykker.. skal montere ny i dag.. tror jeg betalte 2000 for en zipperless sort cab..
Mx5 -91 HT
Vindstopper
hei. Så Børre ble fornøyd med vindstoppern..knute wrote:Oi! kanskje jeg skal bytte også,da blir det jo ikke dyrt.
Forøvrig, kompisen min kjøpte en vindstopper i glass (brukt)
og den var egentlig ganske fin, noen som vet hvor man kan få tak i
en sånn.
Den er kjøpt her http://www.micaeljansson.com/shop_5/web ... prices.asp