Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er vel ikkje mazda-hana med sin mazdaspeed denne siste da, leste ett innlegg på mazdaklubben at mazdafun hadde med seg fruen sin nyinnkjøpte mazdaspeed på treff..
Jasså cartman, så du lufter bilen på jentetreff og ikke "mannfolktreffet" som ble holdt 1700 og utover ?
Btw. så snakket jeg med en tidligere Rudskogen kollega av deg som kunne fortelle at du hadde begynt i tuningbransjen. Cartman-tuning ?
arildh wrote:Jasså cartman, så du lufter bilen på jentetreff og ikke "mannfolktreffet" som ble holdt 1700 og utover ?
Btw. så snakket jeg med en tidligere Rudskogen kollega av deg som kunne fortelle at du hadde begynt i tuningbransjen. Cartman-tuning ?
Jeg var instruktør på GGF treffet. Og måtte være på jobb før 3, for at det ikke skulle bli så seint. Derfor ble den lufta da, og ikke senere.
Hvilket treff var det på kvelden?
Holder på å starte opp nytt firma, ja. Men vi henger litt etter, det er jo ferieavvikling over alt...