Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har som de fleste har fått med seg ett motorprosjekt i mxen, en stk mazda 323 gtr (4x4 turbomotor). men bestilling av turbo går ikkje som den skal, selger svarer ikke på ordre og ikkje mail, kan ringe sier noen men nå snakker eg allerede dårlig norsk så å ringe er uaktuelt til usa,..
Men legger opp 2 stk alternativer her, Ene er å skaffe turbo en annen plass, eller å kjøpe en supercharger fra flyinmiata, den skal kunne gi meg 300 hk som eg er ute etter i grunn, trenger ikkje mer, pluss en supercharger gir meg mulighet til å lett ta av ved en eu kontroll.. Pluss den skal vera så å si vedlikeholdsfri.. Det er enklere å montere supercharger også, pga eg har allerede det som skal til.. 4-2-1 grenrør..
Sladd wrote:Jeg er nesten sikker på at når du har kjørt en stund med 300hk så får du bare lyst på mer.
Samme skjer når du har kjørt rundt med 400hk en stund også..
Og etter en stund, så er ikke 500 hk nok osv..
Men det er egentlig smart å kjøre en N/A bil en liten stund for å avvenne seg med litt ekstra power..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
avvenner meg med bruksbil, men har alltid lyst på mer power.. ang hva du skal gjøre spørs litt hva du er ute etter, og hvor mye effekt du tror du kan klare deg med.. legg inn gode marginer. du får alltid lyst på mer effekt.. trust me..
Nå kjører eg ikke så mye racing, men må innrømme at superchargeren eg hadde gav meg mersmak, men nå er fm sin mye sterkere og gir mer power.. Tror eg vil vera fornøyd med ca 250. om man velger super så er man så heldig at denne vil stoppe økning av power som kanskje er fornuftigt med tanke på driftsikkerhet.. bruker bilen som en bruksbil..