Nå har jeg bare prøvd MSM som turbobil.
Grunen til at jeg valgte kompressor var at jeg ville slippe problemer med varmen turboen ville lage i motorrommet.
Og at jeg ville ha bunndraget..
Jeg syns hvertfall at det er behagelig å kjøre forbi i 5. giret uten problemer..
kompressor vs. turbo er vel diskutert før HER
Kjøpe turbo- Råd ønskes
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Haha, f*** så jeg grubla på texmex maten før jeg tok den derarildh wrote:Jeg har leiligheten full av Texmex mat fra FM. Når det er satt på skal jeg vise deg hvordan respons og effekt var ment å være i en MSM
Tenkte å vente til etter de 300 milene jeg tilbakelegger neste uke med å montere.

Jeg må spørre nå før jeg glemmer det, hvordan er MSMen din forsikra? Det er min store undring før jeg skulle bestemt meg for å få tak i en.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
min er forsikret med fulleffekt i forsikringspapirene og betaler 9k i gjensidige med 40% bonus og 22 år på sokkelestene fullkasko
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- Miatapowers
- 7200 RPM
Nå har eg prøvd både turbobiler og supercharger, eg liker begge eg..
Har lyst å trimme max med supercharger, og lyst til å trimme max med turbo, men når bilen ikkje er godkjent med turbo så er eg mest sugen på å sette på supercharger, pga dette demonteres så raskt ved en eventuell eu..

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
- Miatapowers
- 7200 RPM
Staten tar ikkje penger før de får info, men tror nok du får beskjed om å skru det av da, mazda er ikkje så lett å få slikt i vognkortet. Bremsene bør vel oppgraderes om du skal bruke power aktivt, om du ikkje forandrer kjøringen noe særligt så trenger man ikkje noe bedre bremser heller. eg har montert bremser fra mazdaspeed mx5 på min gamle na eg,,Froden wrote:Dersom man så har valgt det ene eller det andre kommer vel Staten og skal ha sitt (eller kan man skru ned ytelsen litt?). Og hva med bremser? Total kost ligger vel litt over hva turbo eller kompressor koster.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH