Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skal ha nye skilt på bilen etter innlevering av de gamle i vinter, og lurer på hvilke skilt jeg skal velge bak til miata'n... vanlig høyt, lite høyt eller lite lavt...
Hva mener dere?
Noen som vet målene på de ulike typene, eventuelt om noen gidder å måle skiltet sitt...??
Takker
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Du får nok velge Lite Høyt, eller de velger for deg. De må bare sjekke at det ikke passer inn med noen andre skilt først.
Foran så får du et kjempe svært skilt..
Du må nok ta det du får. Men får du velge, så vel lite smalt foran, og lite høyt bak (hvis du har miata)
Silverboy wrote:Skal ha nye skilt på bilen etter innlevering av de gamle i vinter, og lurer på hvilke skilt jeg skal velge bak til miata'n... vanlig høyt, lite høyt eller lite lavt...
Hva mener dere?
Noen som vet målene på de ulike typene, eventuelt om noen gidder å måle skiltet sitt...??
Takker
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Bak kan jeg velge om jeg skal ha lite høyt, eller lite smalt, eller om jeg ikke skal be om lite i det hele tatt.. Bare redd det lille høye blir for lite inni der store firkantete hullet, ettersom lite smalt faktisk passer inn i åpningen..
Foran veit jeg at der er tapt løp
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Lite høyt fyller bedre enn lite smalt.
Jeg har lite høyt bak, så har jeg en sort plexiglassplate som fyller hullet.
Foran har jeg lite smalt
Silverboy wrote:Bak kan jeg velge om jeg skal ha lite høyt, eller lite smalt, eller om jeg ikke skal be om lite i det hele tatt.. Bare redd det lille høye blir for lite inni der store firkantete hullet, ettersom lite smalt faktisk passer inn i åpningen..
Foran veit jeg at der er tapt løp
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Oki.. gidder du måle skiltet ditt.. litt av poenget var også at jeg skal ha trykket opp no greier som jeg skal ha på "utstillingsskiltene".. da trenger jeg mål Hvis du kan måle både foran og bak
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Det er ikke så lurt å kjøre såp ofte med utstillingsskilt...
Politi og biltilsyn stopper alltid meg for å sjekke at jeg har Lite skilt lovlig..
Silverboy wrote:Oki.. gidder du måle skiltet ditt.. litt av poenget var også at jeg skal ha trykket opp no greier som jeg skal ha på "utstillingsskiltene".. da trenger jeg mål Hvis du kan måle både foran og bak
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Silverboy wrote:Takker
skal ikke kjøre med det, skal ha det på treff
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:
Det er ikke så lurt å kjøre såp ofte med utstillingsskilt...
Politi og biltilsyn stopper alltid meg for å sjekke at jeg har Lite skilt lovlig..
Jeg kjører bare med et høyt-lite skilt bak. Har ikke gidda å satt på skiltet forran etter at jeg kjøpte meg nye... Har kjørt uten nå i snart 3 måneder. Ikke noe problem! Ihvertfall ikke ennå.
X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
Var en politimann som var så ivrig med å sjekke at jeg hadde lovlig Lite skilt foran. Kontrollen var i motsatt kjøre retning, og han kom over og stoppet meg. Bare for å sjekke om jeg hadde lovlig LS skilt foran.
Men ikke noe problem, jeg har godkjent LiteSmalt foran og LiteHøyt bak
Stig wrote:
Vidar wrote:
Det er ikke så lurt å kjøre såp ofte med utstillingsskilt...
Politi og biltilsyn stopper alltid meg for å sjekke at jeg har Lite skilt lovlig..
Jeg kjører bare med et høyt-lite skilt bak. Har ikke gidda å satt på skiltet forran etter at jeg kjøpte meg nye... Har kjørt uten nå i snart 3 måneder. Ikke noe problem! Ihvertfall ikke ennå.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive