Bane og kjeglekjøring i Rogaland
Moderators: Mike, Styremedlemmer
Er sugen jeg i alle fall...må få byttet olje og litt ulike greier først. Også håper jeg at jeg har fått på Koni-settet. Noen som har et godt tips til verksted eller ligende som gjør jobben raskt effektiv og billig?BAE wrote:Noen som planlegger å kjøre neste søndag med BMW klubben? Er det noe forhåndspåmelding der? Kjenner banesuget begynner å bygge seg opp etter ferien
1996 1,8 brg,
-
- Status: Offline
her er den
prøv her:StianF wrote:joda, men jeg finner ikke noe info om treffet....
http://www.bmwccn.no/rogaland/termlist07.html
-
-
Ingen påmelding. Utdrag fra den nye klubbsida deres:
"
Det blir førertrening på Reve søndag 19. august kl 11:00. Vi starter ca 11:30 med obligatorisk teknisk kontroll og førermøte før kjøringen starter kl 12:00.
Husk hjelm og kontanter!
oppmøte 1100
førermøte 1145
kjørestart 1200
medlemmer 350
ikke medlemmer 400"
Ny web side: www.bmwccnr.com
Jepp, jeg har nå gått noen runder rundt huset i kveld for å teste racetimeren min. Har koblet en bluetooth GPS til Qtek telefonen min + litt software. Billig varianten i forhold til en Performance box til 4K
"
Det blir førertrening på Reve søndag 19. august kl 11:00. Vi starter ca 11:30 med obligatorisk teknisk kontroll og førermøte før kjøringen starter kl 12:00.
Husk hjelm og kontanter!
oppmøte 1100
førermøte 1145
kjørestart 1200
medlemmer 350
ikke medlemmer 400"
Ny web side: www.bmwccnr.com
Jepp, jeg har nå gått noen runder rundt huset i kveld for å teste racetimeren min. Har koblet en bluetooth GPS til Qtek telefonen min + litt software. Billig varianten i forhold til en Performance box til 4K
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
-
Morro å prøve seg på vått. Fornøyd med at Toyo'ene mine ihvertfall hamlet opp med Yokoslicks på vått føre. Hadde 4 snurringer og en tur i sandfella idag . Kjekt å leke på begge sider av grensa. Skal legge ut noen bilder fra kameraet til sønn min på Multimedia mappa så snart de er lastet opp. Håper Frifant har fått noen bra bilder med superkameraet sitt.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red