Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Krysser fingrene for at det er denne dagen, er iallfall den jeg har på terminlista som jeg har fått på mail!!
Jaja, jeg har iallfall skaffet meg fri, så jeg er klar Satser på bra vær og en fin tur jeg da, vil bli første gang jeg får vært med på noe slikt, så blir morro
Men skal ikke se bort i fra at det blir samme rute som i fjor..
Skal ikke se bort i fra at det blir en Pizza med banan i år også..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Nå er det ikke lagt opp noe kjøreplan enda.
Men skal ikke se bort i fra at det blir samme rute som i fjor..
Skal ikke se bort i fra at det blir en Pizza med banan i år også..
Er pådriver nok for meg og se en en pizza med banan
Tror nok at jeg stiller opp
Må jo kjøpe å da.. Ikke bare se..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Blir fort penger av småtreff har jeg også merket.. Kom så vidt borti en Hyundai med min gamle fiesta.. Fant ingen skade med en gang.. Etter litt grundigere leiting dukket det opp en liten bulk, selvsagt akkurat i en bøy i karroseriet, lakken var dratt av.. Det var det første vi fant.. Så viste det seg at et feste i støtfangeren hadde knekt og derfra ballet det seg bare på, så da var det godt med en god forsikring ja! Fiestaen min var det ikke en flekk på.. Argh..
Og så til saken, jeg jobber(IGJEN) denne datoen, men skal se om jeg får byttet(IGJEN)... Vil være med på tur!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Ang kjørerute: Om noen vil planlegge en spennende rute er det bare å si fra her. Jeg har snakket med et nyinnmeldt par som er godt kjent i området. Forhåpentligvis kommer de med et forslag til rute. Men de skal ikke være med selv, så det er ikke sikkert at de lager noe.
2008 MX-5 Roadster Coupe, rød, 2.0l. Medlem nr 4 / 1999.
Geir_Bossum wrote:Ang kjørerute: Om noen vil planlegge en spennende rute er det bare å si fra her. Jeg har snakket med et nyinnmeldt par som er godt kjent i området. Forhåpentligvis kommer de med et forslag til rute. Men de skal ikke være med selv, så det er ikke sikkert at de lager noe.
Den faste ruta er jo ganske grei. Kan ringe Truls for å få den vanlige ruta. Vet du om Truls skal være med ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Hvis dere vil ha med nye folk, så kunne det være en ide å ikke være så gjerrige med opplysninger.
HVOR?
NÅR?
HVOR LENGE?
HVEM?
(HVORFOR )
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package