Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei !
Nyere tyske cabrioleter har stoff-kalesje.
Spør hos BWM eller Mercedes f.eks.
Men hva sier Mazda ?
(Jeg har Raggtopp som er smuglet over Atlanteren)
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Fungerer ikke den Autoglymen da? Trodde den var til stoff, den som er bla. i Naf shopen. Husker bare jeg ikke kunne ha den til vinyl toppen min.
Har brukt de du nevner selv til min topp, først cleaner og så protection. Fungerer helt fantastisk, og caben så mye nyere og freshere ut. MEN, regnet glir så lett av at det glir rett inn døra når jeg åpner nå
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Jeg kjøpte en pakke med Renovos "Cleaner" (rens), "Reviver" (farging) og "Proofer" (impregnering) tidligere i sommer og dette ga ihvertfall bra resultat på Elise. Rimelig enkelt å bruke også, pensles jevnt på med kost med tørking mellom hvert steg i behandlingen. Lettest mens taket er på bilen, bare masker godt rundt først for å unngå unødvendig søl. Spesielt "reviver", denne minner litt om svart maling i konsistens
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Jeg fant bare midler for stoffkalesjer, og siden jeg selv har vinyl, var det liksom det jeg så etter.
Autoglym var blant annet det jeg fant da jeg lette på nettet, og den var for stoffkalesje. De foreslo foresten bumpershine for vinylkalesjer (?). Noen erfaringer med dette?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Autoglyms Bumpercare synes jeg er for klissete, all slags dritt klister seg fast i dette stoffet.. men Autoglyms vinyl and rubber care er jeg veldig fornøyd med.. funker meget bra på vinylkalersjer..
eito6260 wrote:Fatlaces: Nå er så mye nevnt i denne tråden. Bare for å oppklare: Hva får du kjøpt hos BMW?
Tor
det er cab impregnering for stoff tak. ikke vask, bare impregnering.
en liten flaske som du som sagt blander ut i vann.
og det kostet mye mindre enn fryktet
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)