har laget meg nytt galleri på nettsiden, men får ikke explorer til å virke med det,
firefox funker fint (hos meg i alle fall) noen som har en idé ?
link :
http://www.roadster-heaven.net/mazdaspeed.html
noen webguruer som vil gi et tips?
Moderator: Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Jeg vet hva som er opphavet til feilen, men sitter på laptopen, og har ikke rette "verktøyet" på den 
IE forstår ikke :hover (css stil for å ha muspeker over et objekt) på annet enn en link ( <a> ), mens egentlig skal dette gjelde for både <li>, <div> og alt annet. Det finnes flere løsninger å løse dette på, jeg tror løsningen som er prøvd på galleriet ditt er å legge en <a> inni <li> tagen. Mulig det mangler noe CSS eller er feil skrevet, men som sagt det er for stress for meg å finne det ut her.
Hvis ingen gir deg noe spesifikt kan jeg se på det i morgen på jobb i et ledig sekund

IE forstår ikke :hover (css stil for å ha muspeker over et objekt) på annet enn en link ( <a> ), mens egentlig skal dette gjelde for både <li>, <div> og alt annet. Det finnes flere løsninger å løse dette på, jeg tror løsningen som er prøvd på galleriet ditt er å legge en <a> inni <li> tagen. Mulig det mangler noe CSS eller er feil skrevet, men som sagt det er for stress for meg å finne det ut her.
Hvis ingen gir deg noe spesifikt kan jeg se på det i morgen på jobb i et ledig sekund

-
- Moderator
-
- Moderator