Nytt design på cheap ass OBX/Megan/Turbo XS/eBay turbokit.

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Nytt design på cheap ass OBX/Megan/Turbo XS/eBay turbokit.

Post by arildh »

http://www.mazda-speed.com/forum2/index ... 879.0.html


Denne gangen har de kinesiske barnearbeiderne faktisk gjort leksa si før de startet sveisen. Begi hevder de har kopiert deres S4 grenrør.
For noen med litt peil bør jo dette være gull. Om grenrøret er helt rææva så er det jo ikke værre enn å kjøpe Begi sitt og da har man fortsatt alle rør, dump, IC og downpipe for en billig penge.
User avatar
FD3S
0 RPM
0 RPM
Posts: 38
Joined: 10 Jul 2007, 03:32
Location: Heimdal, Trondheim
Status: Offline

Post by FD3S »

Satt faktisk å tenkte på dette turbokit'et når jeg så det på Ebay, for var jo sykt billig da....
Men hva ble egentlig konklusjonen i denne diskusjonen? Skjønte ikke alt :p
1999 MX-5 GT-R No.123
Exedy stage 3 clutch, 35mm Eibach senk, 7,25"x17" felger, soppfilter, hardtop, skinn interiør, hvite blinklys og reflekser samt hvit br.lys på bakluke
User avatar
arildh
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3355
Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status: Offline

Post by arildh »

Konklusjonen er vel at "noen" må kjøpe det og gi tilbakemelding. Storparten av den tråden handler om at BEGI kommer med påstander som ikke er testet.
Om jeg hadde gamlebilen min hadde jeg testet dette og sørget for at downpipen var festet mot girkassen slik at grenrør hadde blitt avlastet. Kan man sveise ligger det biler ute på netttet av hvordan BEGI forsterket designet sitt.
Post Reply