Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mussa wrote:Nei, trenger bare en printer... Det er tiltaket å lage de som er peeeeeeeeeeeeeees! :p
Kortene er forsåvidt allerede laget, bare med en noe "gal" mail for en del. Hadde mailen blitt fjernet, så skulle jeg gjerne lagt dem rundt om kring på biler jeg, men at folk skal kontakte midt-norge når de kommer fra vestfold, det tror jeg ikke er sannsynlig at de gidder!
mussa wrote:Se der ja, mailadressen fjerner jeg bare tenker jeg, viktigste er at forumsiden står der..
hvis du får fjernet den på en fin måte, hadde du da giddi å lagt det ut igjen? Jeg og vil gjerne ha forumsiden, og ser bedre ut enn en håndskrevet lapp Burde vel høre med opphavsmannen til orginalen Han ser kanskje det vi skriver her også.. så kan jo si om det er greit eller ikke
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
Om noe over en måned pakkes gobilen bort, så da er det bare å nyte den mens man kan. Er med på noe slikt. Gjerne kom med litt nærmere beskrivelse av endelig oppmøteplass.