Vindu legger seg utenpå hardtop
Moderator: Styremedlemmer
Vindu legger seg utenpå hardtop
Som subjectet tilsier, jeg har el.vinduer og på passasjersiden legger vinduet seg ovenfor hardtopen hvis jeg har hatt passasjerdøren åpen og lukker igjen. Jeg må dra ned vinduet litt, lukke døren også ta opp vinduet igjen for at det skal legge seg riktig. Noen som har vært borti det samme, evn. hva kan det være? Sinnsykt irriterende 

1991 MX-5 BRG, skinninteriør, hardtop - Solgt!
Proud member of GirlsGoFast.
Car goes "psssht"
Car goes "psssht"
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
det ser jo helt riktig ut, og jeg hadde jo sett det om den ikke hadde vært plan. Vinduet kjører seg opp og forbi. Jeg kan ta det helt opp over kanten på HT'en, det var ikke lakken så sinnsykt glad for.. Virker litt som tettningslisten ikke gjør jobben sin for det svusjer når jeg kjører.
Car goes "psssht"
Car goes "psssht"
Man kan opprette en konto hos f.eks Photobucket, laste opp bildene der.
Klippe ut linken til det bildet en ønsker å vise og lime den inn i posten din her. Var det helt gresk eller? Klurte litt selv i starten, men det ordnet seg etter hvert.
Klippe ut linken til det bildet en ønsker å vise og lime den inn i posten din her. Var det helt gresk eller? Klurte litt selv i starten, men det ordnet seg etter hvert.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
'07 Volvo V50 D5
'07 Volvo C30 1,6 m/ bodykit
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
'07 Volvo V50 D5
'07 Volvo C30 1,6 m/ bodykit
Hvis bilglassfirmaet har sett på det og sier de kan fikse det for max 500 kr. er det HØYST sannsynlig stopperen som bare må justeres ned. Det hadde jeg brukt maks 15 minutter på....Niiniel wrote:Hørte med et bilglassfirma rett ovenfor jobben og de skulle ha max 500 for å fikse det så da gjør jeg heller det. Frister ikke å stå og skru på ting man ikke vet hva er i regnvær
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
Betaler du flyreisen over fra Stavanger gjør jeg det gratis..Niiniel wrote:Bare å komme og få noen grunker for det detHan mente det bare var det, men han var jo ikke sikker. Han kunne titte og hvis det var noe annet som var problemet så kunne jeg ta stilling til det da.

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
Hehe, da er det like "dyrt" å gjøre det rett utenfor jobben gitt. Jeg må begynne å lære meg å gjøre sånne ting selv så kan jeg bruke penger på fete ting istedet.HansT wrote:Betaler du flyreisen over fra Stavanger gjør jeg det gratis..Niiniel wrote:Bare å komme og få noen grunker for det detHan mente det bare var det, men han var jo ikke sikker. Han kunne titte og hvis det var noe annet som var problemet så kunne jeg ta stilling til det da.

Car goes "psssht"
Car goes "psssht"