Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
står på en plass etter å ha sett på bruktbil, og plutselig kommer det 7-10 mx5'r kjørende forbi! steike! JEG VIL OXO VÆRE MED!!!! (bare det at bilen er i deler.. men har like lyst til å være med fordet : D:D )
Hva skjedde?
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Medlemsmøte i Norsk MX5/miata klubb (som driver denne diskusjonssiden) på Larkollen. Grilling hjemme hos to medlemmer
Silverboy wrote:står på en plass etter å ha sett på bruktbil, og plutselig kommer det 7-10 mx5'r kjørende forbi! steike! JEG VIL OXO VÆRE MED!!!! (bare det at bilen er i deler.. men har like lyst til å være med fordet : D:D )
Hva skjedde?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Morsomt å dra på medlemstur
Ikke så morsomt at jeg skal på jobb i dag
Anbefales på det sterkeste å bli medlem i Norsk MX5/miata klubb.
Koster bare 150 kr i året.
Vidar wrote:Medlemsmøte i Norsk MX5/miata klubb (som driver denne diskusjonssiden) på Larkollen. Grilling hjemme hos to medlemmer
Silverboy wrote:står på en plass etter å ha sett på bruktbil, og plutselig kommer det 7-10 mx5'r kjørende forbi! steike! JEG VIL OXO VÆRE MED!!!! (bare det at bilen er i deler.. men har like lyst til å være med fordet : D:D )
Hva skjedde?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
er medlemm.. nr 429... å jeg som hadde planlagt å grille i dag og alt!! også får jeg ikke dette med meg før nå.. er jo rett borti gata for der jeg bor til og med snufs
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Skulle gjerne vært der, men det er dugnad på feltet jeg bor på i helga Da er det bare å stille opp, ellers vanker det hard avstraffelse
Men, sånn er det når man bor på et felt med hovedsaklig Opel Safira eiere
Det går fler tog
Beklager at noen ikke har fått med seg at det var treff i dag 8/5-04
De er fortiden ikke helt synk mellom kalender på forumsiden MX5.no
Og den offisielle klubb sidene MX5-Miata.no.. Som styremedlem skal jeg ta det opp med sekreter i klubben slik at kalender på forum siden holdes oppdatert parallelt med klubbsidene.
I morgen håper jeg så mange som mulig av MX5'er tar turen til NSK
vårmønstring på Øvrevoll kl1100