Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hehe, her må det gjøres noe med understell. Godt med plass under hjulbuene mine i svingene. Sjekk hvor mye venstre dekk forran flexer når jeg kjører høyresvingen. 205/50 er nok hakket for stort for 6.5" felg.
Jeg tror ikke det. Det var sånne 50-talls krommede ventilkåper på motoren og gasser. Første gang jeg har sett noen kjøre autoslalom med automat. Bra gikk den også.
åkey, da er det nok en annen som ser så godt som lik ut.. skulle jo ikke tro at granada og autoslalom var en bra kombinasjon og ivertfall ikke med aut, men sjofføren har jo enormt mye å si da..
er en ved navn Jan Samuelsen som eier den. er Ford 4.8l. i den hvis jeg ikke tar helt feil.. satt på med han på lørdagen, og han hadde mildt sagt henda fulle! bra skyv og..
syntes MSM'n så bra ut på banen jeg Arildh. men den "dansa" litt i slalomen.
finnes det no bra utvalg til understellet på'n?
kjører på samma dek dim sjøl, på org. felg. og det blir kanskje litt i overkant ja.
Det ble mye dansing ja så her må noe gjøres i løpet av vinteren.
Alt som passer på NB passer på MSM. Jeg har tenkt å gå for disse fra JIC: http://www.flyinmiata.com/index.php?dep ... r=13-16100
Godt utprøvd og monotube. KYB og FM fjærer gir vel 90% av effekten men man lever bare en gang.
Hehe. Morro å se seg selv kjøre og ikke minst høre lyden. Harald kommenterte jo at tomgangen på Iceman sin Subaru når den stod på parkeringen overdøvde bilen min på full gass gjennom banen