Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Lurer på om mazda miata 1.6 motor 16g complete turbo kit som selges fra eBay er noe bra??!! Kommer til å bestille meg turbo kit i morgen når lønninga kommer.
Er det noen ting som jeg må være spessielt på vakt for??!!
Kom gjerne med tips til andre turbokit som kunne passe til min 1992 miata.
hmmm... Men vet du om det følger med bruksanvisning på de delene som jeg må produsere(bøye) selv? Vart en smule nervøs nå. Settet ble meget billig. 6900 kr med frakt, med tanke på prisen så er jeg litt nervøs for kvaliteten....
rasmus wrote:hmmm... Men vet du om det følger med bruksanvisning på de delene som jeg må produsere(bøye) selv? Vart en smule nervøs nå. Settet ble meget billig. 6900 kr med frakt, med tanke på prisen så er jeg litt nervøs for kvaliteten....
Du får (knapt) hva du betaler for her. Manifoil og downpipe ser ut som noe som ble kalt megan racing før. Søk på miata.net og du finner en del advarsler.
Siden du har 1.6 ville jeg kjøpt Greddy. Mange som har prøvd før og mye erfaring her på forumet.
takker folkens for advarsler. Må nåkk se at alt stemmer før det blir noen montering hær ja. Muligens jeg er lettlurt, men når det står at alt er med så regner jeg med at alt er med... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... =p3907.m32
hær er turbokitet. Hva må jeg eventuelt bytte av deler i kitet slik at det ikke blir stopp etter 3 gasspådrag??!!
Turbokitet har enda ikke kommet, men venter i spenning Men lurer på om det blir noen vansker med må få det godkjent? Bila mi er ikke typegodkjent, så godkjenning skulle egentlig ikke være noe problem. Og siden bila mi er gamlere enn 10 år så er ikke CO2 utslippene heller noen problem. Lurer bare på hva slags oppgraderinger jeg må ha for få den godkjent? Brenser ect.??!!
er massevis av tråder her i forumet om godkjenning av overlading, bare å ta et søk...
noen hevder det går, men de som har prøvd (som er sikre kilder)
har stort sett ikke klart det...
er vel bare en som har vært innom forumet som har fått det til
selv om bilen er gammel så skal de ha beviser på utslipp,
og også drivverk og bremser..