Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MX5t_black wrote:Er det nokon som har nokon gang sett denne type felg i gull-farge? Er interessert i bilder av dei som har...
Takker og bukker for alle henvendinger!
Mvh Stian
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
hvis du legger inn bilde av bilen din på www.bilforumet.net
under katogorien photoshop, så er det sikkert en av di der som kan farve felgene dine i gull slik at du kan se åssen di ser ut på bilen i gull
PS:fete felger foresten hmmm,samme som mine jo
Mvh oddbjørn
classicturbo wrote:hvis du legger inn bilde av bilen din på www.bilforumet.net
under katogorien photoshop, så er det sikkert en av di der som kan farve felgene dine i gull slik at du kan se åssen di ser ut på bilen i gull
PS:fete felger foresten hmmm,samme som mine jo
Mvh oddbjørn
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Hehe...takker for bildet ...tok seg bra ut det.... Men trur kanskje at det ikkje passer så godt inn med interiøret...Men det hadde likevell vært litt spesielt
Jess, det stemmer..den gamle til Remi.
Felgene har stygg kant, så lurte på om eg skulle strippe ned ytterkanten, sveise i og blankpolere den.
Men så kom tanken om at det kanskje hadde vært fint med djup gull metallic-farge på felgane istadenfor. Men om det går "i hop" med interiøret bekymrer meg. Eg går å grubler akkurat no ...vi får sjå...
TurboMx5 wrote:Gamlebilen min jo!!!!
Må bare si at jeg savner den som pokker nå!!!!
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive