Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det meldes om fint vær Torsdag og Fredag. Meg og Espen har planer om et lite ettermiddags-treff og ta en kjøretur i en eller annen retning... Vi skal selvsagt også tafse litt på nyebilen hans
Gi en lyd om noen andre vil være med, og om det funker best Torsdag eller Fredag.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Fredag hadde passet best for min del, men men. Er med i mårra også... Hvor og når møtes vi?
Dette minner meg foresten på at vi burde få laget en mailingliste for folk i Bergensregionen. Sikkert mange som kunne tenkt seg å vært med, men ikke fått det med seg. Samme greiene når man prøver å dra igang treff på Eikås også. Ikke alle som er innom her så ofte, men de fleste sjekker vel e-posten sin regelmessig...
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Passer for meg! Kan ikke du sende meg en melding på mobilen stian om hvor. Jeg skal på noe simulator trening frem til halv 4 og får ikke hengt så mye her inne..
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP