Innkjøp av MX-5
Moderator: Styremedlemmer
Innkjøp av MX-5
Hei dere.
Har spionert veldig mye på dere i det siste.
og merker at jeg blir mer og mer hypp på å kjøpe meg en MX-5.
Sendt på søndag klarte jeg det store å vrake Corollaen min.
så nå blir det etter all sansynlighet ny bil.
Jeg har ikke akkurat noe erfaring med MX-5 fra før.
kun fra en Mazda 626 som vi var veldig fornøyde med.
har da noen spørsmål generelt om mx-5.
de er som følger.
er det mye trøbbel med de? mener da ufrivillig skruing. svake deler osv.
hvordan er det å kjøre om vinteren? regner vel med at Hardtop er et must.
noen som har lyst til å hjelpe meg å finne en bil i god stand til passende pris i norge? evnt noen her som skal selge? bor i Lillestrøm. usikker på om det blir NA eller NB. begge har sine fine sider. men tror nok det blir 1,6 i første omgang. pris: 80-130.000 noe i den duren der.
om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
Har spionert veldig mye på dere i det siste.
og merker at jeg blir mer og mer hypp på å kjøpe meg en MX-5.
Sendt på søndag klarte jeg det store å vrake Corollaen min.
så nå blir det etter all sansynlighet ny bil.
Jeg har ikke akkurat noe erfaring med MX-5 fra før.
kun fra en Mazda 626 som vi var veldig fornøyde med.
har da noen spørsmål generelt om mx-5.
de er som følger.
er det mye trøbbel med de? mener da ufrivillig skruing. svake deler osv.
hvordan er det å kjøre om vinteren? regner vel med at Hardtop er et must.
noen som har lyst til å hjelpe meg å finne en bil i god stand til passende pris i norge? evnt noen her som skal selge? bor i Lillestrøm. usikker på om det blir NA eller NB. begge har sine fine sider. men tror nok det blir 1,6 i første omgang. pris: 80-130.000 noe i den duren der.
om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Mest pålitelige sportscaben som er sier vel sitt, foran Porsche Boxster og Honda S2000. Har ikke link til det, men vært det i en årrekke. Mazda er også et av de mest pålitelige merkene, så det sier seg selv. Du vil neppe ha noe problemer med motor eller drivverk. Småting kommer du nok over, som småelektrisk osv. Men ikke særlig med større ting. Rundt 100k km må man skifte regreim ellers er motoren nokså happy så lenge den får nok oljeskift osv.
Jeg har hardtop selv men føler ikke det trengs om vinteren. Bra kupevarmer og glassrute i NB softtopen ihvertfall. Bilen er jo bakhjulstrekka, men lettkontrollert selv på glatta syns jeg.
Min er forøvrig til salgs, du kan se på autodb, men skal ikke ta noen detaljer her. Hvor bra bilene er sier seg selv, jeg skal ha en ny etter jeg selger min
Jeg har hardtop selv men føler ikke det trengs om vinteren. Bra kupevarmer og glassrute i NB softtopen ihvertfall. Bilen er jo bakhjulstrekka, men lettkontrollert selv på glatta syns jeg.
Min er forøvrig til salgs, du kan se på autodb, men skal ikke ta noen detaljer her. Hvor bra bilene er sier seg selv, jeg skal ha en ny etter jeg selger min

Re: Innkjøp av MX-5
caLitri wrote:om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
Jeg bor på Skjetten så bare å si i fra hvis du vil ta en kjøretur i min NA

1991 MX-5 BRG, skinninteriør, hardtop - Solgt!
Proud member of GirlsGoFast.
Car goes "psssht"
Car goes "psssht"
hmm jeg bor også på Skjetten. så tar gjerne imot tilbudetNiiniel wrote:caLitri wrote:om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.

- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Da kan vi evt. møtes og ta en liten sammenlikning.Niiniel wrote:caLitri wrote:om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
I'm game. Når da?inglar wrote:Da kan vi evt. møtes og ta en liten sammenlikning.Niiniel wrote:caLitri wrote:om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
Næh, hvor da?caLitri wrote:hmm jeg bor også på Skjetten. så tar gjerne imot tilbudetNiiniel wrote:caLitri wrote:om noen av dere i området har lyst til å møte meg å ta meg med på en liten kjøretur og omvisning hadde jeg også blitt veldig glad.
Car goes "psssht"
Car goes "psssht"
Funker det. Er ikke hjemme før 6 jeg da.inglar wrote:Er jo bra vær i dag. Og jeg skal egentlig kun se den siste serien av The 4400. Så jeg burde da klare å være litt mindre eremitt og komme meg ut en tur. Lillestrøm? Får vel få med caLitri også.
Car goes "psssht"
Car goes "psssht"
Ja, ble du overbevist, da? Tipper ja.caLitri wrote:jeg er der klokken 19.00.inglar wrote:det er vel da jeg er hjemme og ferdig med trening og middag.
Klokken 19.00 på OBS i Lillestrøm?
caLitri, er du med?
OBS. gleder meg

Medl.nr. 393
x 91 mx5
2006 MX-5 NC 2.0 Sport, Eibach senkesett, Bilstein-dempere, LSD, 17" 205/45 R17, støttestag, xenon

x 91 mx5
2006 MX-5 NC 2.0 Sport, Eibach senkesett, Bilstein-dempere, LSD, 17" 205/45 R17, støttestag, xenon