Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hjelp nå har jeg prøvt å skifte plugger å tennkabler til ingen nytte,
når hun er kald f.eks om morningen så drar hun ikke jeg kommer meg nesten ikke opp bakker, det følels ut som om den bare vil stoppe,
å når hun blir varm så nykker hun å sliter
er det noen som kan ha peiling på hva det kan vere eller har hatt det sammme problemet synes synd på jenta mi...
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
Tja, kan jo prøve være coilene.. Jeg vil tro at det er noe med tenninga..
Har du prøvd plugger og ledninger, så er det coilene som står igjen da..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
mx5babe wrote:hmmm....go tanke åså er det bare hvilken av dem er det di er jo grise dyre
Kan du ikke prøve coilene fra en annen mx5?
Er bare 3 bolter. En som sitter litt vanskelig til.
Kan nok tenkes at det er mulig å få tak i brukt i fra han som bygger om til LS1 coil
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
90 modell... går dårlig... kommer nesten ikke opp bakken.. høres ut som veiven... MEN, da har en også symptomene når motor er varm.. ?
Forsto det som det var ett kaldværs problem.. Men kan tenkes jeg misforsto..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
den er verst når den er kald men drar ikke godt når den er varm heller....akuratt som om det er noe som holder den igjen å gir slipp på rundt en 4000omdr.
når dere sier veiven,må jeg skifte veiven da
eller er det en sensor på den?
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
bra det ikke var noe mer alvorlig da
kjører du med konfilter? har lest en lang diskusjon en plass, om noen som mente olja fra konfilteret kunne ødelegge luftmengdemåleren.
Olja kommer vel ikkje inn i mengdemålern, men er slik på massemåle, kan legges som en film på trådene disse oljene, vw er kjent for slikt,ellers så har eg noen slike luftmassemålere til overs her, om det er flere som trenger.