Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei. Anbefaler deg et a kittene til flyin miata...De virker seriøse.
Jeg har et Hks kit fra IL,men ikke montert det. Så kan ikke gi noen tilbakemelding ennå.
det er bare en sånn elektronikk sak som forandrer signalet til dysene under trykk så den får mer bensin.. thats it.. ville gått for en link eller hydra. eventuelt kjøpt et fmII sett uten styring og kjøpt et e-managment fra greddy,, hardwaren i settene er den samme. så det er mototr styringen i de andre settene som lager mer power..
ok nei jeg så at det første voodoo begynner kittet var ganske greit billig egnetlig, og bare 165 hk.. "bare"... tenkte det kunne vært greit å begynne med da.. da jeg er litt skeptisk til at plutselig bilen ryker...
Hei igjen. vi har montert et Hks kit i bilen til en kompis ,prøvde den i går. Leverer vel 160-170hk. (den er med intercooler og FM motorstyring)
Tror du fint kan gå for et vodoo kit,greddy eller Hks. Disse er "billig" kit men god kvalitet. så kan du putte inn bedre motorstyring senere vis du ønsker. Jeg syntes mx5 med denne effekten føltes helt riktig. Skal jeg ha mye mer hester kjøper jeg heller en annen bil.