Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei er ny her, men har lest mye på dette forumet nå og lysten på mx5 blir bare større og større! Hvertfall når jeg så HFmx5T sin nyydelig stuk på den bilen!
Lurte litt på denne her da, hva synes mx5 folket om den?
Hvorfor er prisen så høy?? Er en ganske så strøken NA som har gått forholdsvis lite, og har 1,8 liter motor... Ser ikke helt hvorfor selger skal kunne ta mindre for bilen... Kan noen som mener prisen er så utrolig vennligst si hvorfor?
Altså, alltid noe å prute på sikker, som regel iallfall, men ut ifra bildene ser jeg ikke helt hva det skulle være... Iallfall når det faktisk er KM og ikke miles..
Uffda, så nå at jeg selvfølgelig tok feil ja..er jo bare kjørt 89.000KM denne.
Mente bare at høyere km samt at det er høst dannet et grunnlag for pruting. Men tror nok ikke at 95.000 er en avskrekkende pris for denne bilen når det kommer til stykket nei!
Er et flott eksemplar av favorittbilen til alle her på forumet
TraCkinG wrote:Hvorfor er prisen så høy?? Er en ganske så strøken NA som har gått forholdsvis lite, og har 1,8 liter motor... Ser ikke helt hvorfor selger skal kunne ta mindre for bilen... Kan noen som mener prisen er så utrolig vennligst si hvorfor?
Fordi man får en 5 år nyere modell for noen tusenlapper ekstra uten heslige vippelykter fra 80 tallet?
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
TraCkinG wrote:Hvorfor er prisen så høy?? Er en ganske så strøken NA som har gått forholdsvis lite, og har 1,8 liter motor... Ser ikke helt hvorfor selger skal kunne ta mindre for bilen... Kan noen som mener prisen er så utrolig vennligst si hvorfor?
Fordi man får en 5 år nyere modell for noen tusenlapper ekstra uten heslige vippelykter fra 80 tallet?
Noen liker koole oldschool vippelykter fra 80-tallet, mens andre liker Hyundai-lykter fra 90-tallet.
MxMats wrote: Hvertfall når jeg så HFmx5T sin nyydelig stuk på den bilen!
Husk at den inneholder 10% mx5 deler.. eller mindre... for noe mindre drag med en annen og litt anderledes kjørefølelse.. uten at jeg selv har prøvd hans... selv om det er på tide
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition