Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg tenkte meg dit. KJempespennende program om blant annet bygging av bil for langløp, rapport fra 4-timers løp på Ringen og diverse andre langdistanseløp relaterte ting.
Er det flere som skal dit ?
Har parkert ræsarbilen så må man ta til takke med annet racingrelatert frem til slutten av mars
Hauk: Kjørte ikke du i en slik serie med 944 ? NSHC, Nordic Six Hours Cup ?
Jeg tenkte meg dit. KJempespennende program om blant annet bygging av bil for langløp, rapport fra 4-timers løp på Ringen og diverse andre langdistanseløp relaterte ting.
Er det flere som skal dit ?
Har parkert ræsarbilen så må man ta til takke med annet racingrelatert frem til slutten av mars
Hauk: Kjørte ikke du i en slik serie med 944 ? NSHC, Nordic Six Hours Cup ?
Jo, jeg og "Stalfa" var med på et team som bygde opp en 944 for den svenske ERF-serien. (6 timers langløp). ERF bytta navn til noe annet, etter at vi kutta ut... mulig det er NSHC.
Det var veldig bra. En svenske som drev og arrangerte div. racing serier i sverige fortalte litt om SLC som var 6 timersløp arrangert rundt om kring i skandinavia. Veldig frie tøyler mht. klasser.
3 av 4 klasser hadde fri trimming . Klasse 4 var 8 liter og fri trimming. Med turbo kunne man kjøre 4.9 liter og fri trimming. Fullt mulig å få ut 1000 hester da men det skal jo holde i 6 timer av gangen...
Ellers var det en som fortalte litt om hvordan det var å delta i en annen serie med div. Alfa-biler og en fra NSK som var nede og prøvde å kjøre 4 timers VLN løp på Nordschleife men røk motoren på trening.
Hyggelig kveld og mye bilprat i pausene. Det var ikke spes mange under 30 der.