Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kult! Var akkurat innom moss og fant mye jeg likte. Tenkte å bestille en liten spoiler og setevarmere. Noen som vet hva jeg kan forvente å måtte betale i frakt for en så stor pakke? Tror ikke pakken veier så mye, men den blir i alle fall "litt" stor/lang...
Nå har jeg lagt inn bestilling hos moss, og det ble ikke som først ventet, men endte opp med low-profilelykter Nå håper jeg bare sendinga går fort og at jeg snart kan montere inn lyktene. Gleder meg som en unge til julaften nå! Lenge siden jeg har hatt denne feelingen. Nesten som samme dagen jeg kjøpte 5'ern
Var få julegaver til MX5en under treet i år, så har brukt romjula til å sikle litt på nett etter kompressor til bilen. Etter å ha vurdert endel frem og tilbake mellom FM, FFS og MOSS sitt MP62 system, har jeg i dag bestilt Moss sitt pga bra pris. Moss sitt har en svakhet i det at den bare benytter 4 rib belte og ikke har autostrammer av belte, men etter å ha vurdert dette opp mot prisforskjeller (FM er 500$ dyrere og FFS 1000$) og TrackDog Racing sine gode erfaringer med Moss sitt MP62 system, samt lest mye skryt av JR POwercard Pro, sjanser jeg altså på det mest økonomiske alternativet - har ikke ambisjoner utover det et standard kit gir
Følgende er i dag bestilt:
901-318BRAKE KIT, HIGH PEY
999-811SUPERCHARGER SYSTEY
Så nå går MX5en spennende dager i vente
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
AJF wrote:Var få julegaver til MX5en under treet i år, så har brukt romjula til å sikle litt på nett etter kompressor til bilen. Etter å ha vurdert endel frem og tilbake mellom FM, FFS og MOSS sitt MP62 system, har jeg i dag bestilt Moss sitt pga bra pris. Moss sitt har en svakhet i det at den bare benytter 4 rib belte og ikke har autostrammer av belte, men etter å ha vurdert dette opp mot prisforskjeller (FM er 500$ dyrere og FFS 1000$) og TrackDog Racing sine gode erfaringer med Moss sitt MP62 system, samt lest mye skryt av JR POwercard Pro, sjanser jeg altså på det mest økonomiske alternativet - har ikke ambisjoner utover det et standard kit gir
Følgende er i dag bestilt:
901-318BRAKE KIT, HIGH PEY
999-811SUPERCHARGER SYSTEY
Så nå går MX5en spennende dager i vente
Gled deg sier jeg bare
Last edited by inglar on 28 Dec 2007, 09:57, edited 1 time in total.