Tror den er mariner blue, men mulig den er omlakkert i en annen uoriginal men lignende blåfarge... fremstod som endel finere enn jeg klarer å huske andre smurfeblåe.

I dag kjørte jeg en fransk anonym sak.
Moderator: Styremedlemmer
Anonym og fransk er vel ikke to ord man ser brukt i samme setning for ofte....he-he !Hauk wrote: I dag kjørte jeg en fransk anonym sak.
Mørkegrå Laguna stasjonsvogn (ifbm jobb)... Skal det være mer anonymt så snakker vi Passat eller Avensis.Fredster wrote:Anonym og fransk er vel ikke to ord man ser brukt i samme setning for ofte....he-he !Hauk wrote: I dag kjørte jeg en fransk anonym sak.
Jeg bøyer meg i støvet, og innser at du faktisk har rettHauk wrote:Mørkegrå Laguna stasjonsvogn (ifbm jobb)... Skal det være mer anonymt så snakker vi Passat eller Avensis.Fredster wrote:Anonym og fransk er vel ikke to ord man ser brukt i samme setning for ofte....he-he !Hauk wrote: I dag kjørte jeg en fransk anonym sak.
Venter nå på en skikkelig road test før jeg kommer med slike uttalelser.. Vi snakker jo om en bil som veier over dobbelt så mye som MX'en..tness wrote:Er vel bare en bugatti Veyron som klarer å kjøre fra en MX-5 på svingete veier. Han lå vel å puttra på 3000 o/min.
Jeg kan garantere deg at ikke turtallet lå på 3000 for han fikk "godsleng" på rompa ut av en av svingenetness wrote:Er vel bare en bugatti Veyron som klarer å kjøre fra en MX-5 på svingete veier. Han lå vel å puttra på 3000 o/min.
hadde jeg kjørt Laguna ville jeg gjerne vært så anonym som muligHauk wrote:Mørkegrå Laguna stasjonsvogn (ifbm jobb)... Skal det være mer anonymt så snakker vi Passat eller Avensis.Fredster wrote:Anonym og fransk er vel ikke to ord man ser brukt i samme setning for ofte....he-he !Hauk wrote: I dag kjørte jeg en fransk anonym sak.
Franske biler er faktisk tryggere å kollidere i enn å kjøre i... Du kommer ut for mer problemer med å kjøre en fransk bil, enn ved å krasje en.Hauk wrote:Om ikke annet så scorer franskmennene bra på kollisjonssikkerhet.
Utrolig at det fremdeles er folk som tror på slike gamle myterkodvaag wrote:
Franske biler er faktisk tryggere å kollidere i enn å kjøre i... Du kommer ut for mer problemer med å kjøre en fransk bil, enn ved å krasje en.