Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Liten tråd hvor jeg kommer til å skrive hva jeg gjør med min nyinnkjøpte mx-5 (kjøpt 13.11.2007) for meg selv og for alle som dropper innom tråden min.
En veldig fin tegning som Pelle her på forumet tegnet av bilen min Tusen takk!
To oppdaterte bilder:
Små ting er:
En stygg eksos lekasje (Har funnet delen jeg trenger lokalt)
Panseret/lyktene sitter ikke helt "flush"
Håndbrekket tar bare på en side bak
Ting som skal gjøres:
- Velte bøyle (står mellom m2 sport bar fra bethania eller clear view fra "frog")
- Noen gode 205/50 dekk
- Bytte ut de to høytallerne som står der til et par av litt bedre kvalitet.
Last edited by Vegard on 11 Sep 2008, 23:02, edited 7 times in total.
Bilen har 1.8 diff og er senket med eibach fjører.
Skal bestille eksos fra racingbeat nå, header, connecting pipe og muffler fra rb og bossfrog cat replacement rør og rb sitt luftinntak. Bestiller forøvrig delene fra www.good-win-racing.com (veldig bra kundeservice!)
Ja blei god lyd, eneste som skjer på lydfronten nå er muligens en annen spiller en den gamle blaupunkt spillern som står i, men det skal sies det har lav prioritet for øyeblikket.
Har du samme settet? Trur jeg fester delefiltrene til baksiden av hanskerom boksen. Hvor har andre festa sine?
Tror det. Hvis det er Referense settet du har har jeg det samme. Men klarte å svi av basselementet så nå har jeg et annet merke til jeg får handlet inn MB Quart igjen. Jeg har delefilteret i dørpanelet. Kuttet til isoporen som er i døra og limte fast delefilteret der. Mer lettvint å bruke høyttalerledningene som allerede er i dørene enn å trekke opp nye. Sikkert ikke den beste løsningen, men får heller ta det ved en senere anledning. Det holder da også med en ledning fra forsterker siden resten blir kablet opp i dørene.
toyo r888 i 205/50/15 er bra kombo.. billigere enn a048 og.. men er et ganske ekstremt dekk i forhold til mye "vanlige" dekk til daglig bruk.. men hysterisk morro når man pusher litt
på tørt..