jeg har et KN filter charger som er montert på bilen min men det er tydligvis montert etter LMM, og deretter igjen etter org filter boks.. dvs jeg har to filter...
org filteret er ganske tett og kn filteret er ganske tett... hvis jeg bare tar ut filteret av orginal boksen, og fikser et konfilter på den slangen som går opp til KN boksen, vil det gå bedre da eller dårligerE? med tanke på at konfilteret vil da bli plassert ganske nærme eksosmanifolden og da vil det jo trekke relativt varm luft inn..
anbefaliner anyone?
fikk også beskjed om at hvis jeg fikk tak i en luft masse måler i stedet for en mengde måler ville jeg kanskje tjene litt på dette også... meninger på dette?
hvis jeg fjerner katalysator og setter på et standard 1,5" stålrør (er det ikke 1,5" som er standard på eksosrøret?" og borrer inn og gjenger opp til lamda sonden der også, vil det bli noe merkbar effektøkning da?
jeg mene rjeg så den sonden satt før kat, men jeg er ikke helt sikker, men hvis den sitter før katalysatoren, kan jeg bare fjerne den og sette et vnalig rør der da uten at noen ting gærent skjer?
må spørre her fordi han var ikke helt sikker , men sa jeg burde høre om det var noen andre her som hadde gjort lignende..
takk for alle svar