Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hehe... Okei, jeg var på vei inn i rundkjøringa når du kom.. Skulle kastet meg etter deg vettu, men liker ikke å skremme folk... Jeg hadde i allefall fått meg en liten støkk om jeg så en svart stasjonsvogn heiv seg etter meg, men det har noe med en traumatisk sivilpolitibil-opplevelse for mange år siden.. :p
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Hehe.. Kjappe svar her nå.. Ved fotballbanen da? Bare jeg får meg mx5 igjen så kan vi jo nesten ha eget eikertreff omtrent.. Er en del biler her nå! SAVNER GAMLEBILEN!!! (Måtte bare få det ut..)
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Hehe.. Kjappe svar her nå.. Ved fotballbanen da? Bare jeg får meg mx5 igjen så kan vi jo nesten ha eget eikertreff omtrent.. Er en del biler her nå! SAVNER GAMLEBILEN!!! (Måtte bare få det ut..)
mussa wrote:Hehe.. Kjappe svar her nå.. Ved fotballbanen da? Bare jeg får meg mx5 igjen så kan vi jo nesten ha eget eikertreff omtrent.. Er en del biler her nå! SAVNER GAMLEBILEN!!! (Måtte bare få det ut..)