Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
heisann, vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men bleunder teknisk da det også postes karosseri her
har tenkt litt på den nye og gamle mazda logoen, og tenkte og høre hva folk her inne syns om det nye mazda logoen,og sette en slik en på en NA? Dvs min
Har personlig fjernet alle merker fra min, men hadde en stund det nye emblemet på panseret. Liker det bedre enn det gamle. Synes det er greit å bruke det.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
SweetMX5 wrote:har tenkt litt på den nye og gamle mazda logoen, og tenkte og høre hva folk her inne syns om det nye mazda logoen,og sette en slik en på en NA? Dvs min
meninger? tarimot alt
Den "gamle" logoen kom i 1992, før det, ingen logo.
Den nye logoen kom i 97.
Jeg vet ikke om de nyeste Na-ene ble levert med den ?
Men siden du har 97-mod. så kan jo du velge, hvis du er opptatt av om ting er "riktig".
Jeg synes begge er fine.
Men min 90-mod. var for tidlig til at logo var "funnet opp".
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Den kom i '98. Har den gamle logoen ("eternal flame" som den heter) på min 97 mod. Alle bilene til mazda fikk vingen etter 98 i stedet for eternal flame.
De ørste miata /mx5 har bare et klistremerke på støtfangeren. Der står det mazda med store bokstaver. Klistremerket er på venstre side av støtfangeren, litt innenfor blinklyset hvis jeg ikke husker helt feil.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover