side blinkers na
Moderator: Styremedlemmer
side blinkers na
På min 97 mod,sitter det firekantete blinkers.Da jeg bestilte nye fra Mazda forhandler fikk jeg runde med mye tykkere sokkel.Fikk beskjed av typen på delelageret at det "bare var å skjære større hull".Leverte de tilbake.Noen som sitter på kunskap om hvor man kan få tak i blinkers som passer?Runde eller firkantet er ett fett. 

- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
Re: side blinkers na
Regner med at du har en importert mx5 da... Sikkert en miata, og ikke mx5.kake wrote:På min 97 mod,sitter det firekantete blinkers.Da jeg bestilte nye fra Mazda forhandler fikk jeg runde med mye tykkere sokkel.Fikk beskjed av typen på delelageret at det "bare var å skjære større hull".Leverte de tilbake.Noen som sitter på kunskap om hvor man kan få tak i blinkers som passer?Runde eller firkantet er ett fett.
I USA har de ikke blinklys på sidene, og når bilen din kom til Norge, så ble det borret opp hull og satt på blinkers som eieren syntes var fine, og lagde hull til de, og satte på blinkersene. Du vil ha noen andre, og må borre opp til de du liker, eventuellt finne noen som passer uten modifikasjoner, noe som er meget vanskelig har jeg erfart.
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
jeg ville ikke ha borra...
De orignale blinklysene er for store. Se om du finner noen andre som passser i de hulla du har..
Litt usikker hvor mine stammer i fra.. Men se deg litt rundt etter noen diskre blinklys. Og sjekk om de passer når du finner noen som du liker.
De orignale blinklysene er for store. Se om du finner noen andre som passser i de hulla du har..
Litt usikker hvor mine stammer i fra.. Men se deg litt rundt etter noen diskre blinklys. Og sjekk om de passer når du finner noen som du liker.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
Re: side blinkers na
Heikake wrote:På min 97 mod,sitter det firekantete blinkers.Da jeg bestilte nye fra Mazda forhandler fikk jeg runde med mye tykkere sokkel.Fikk beskjed av typen på delelageret at det "bare var å skjære større hull".Leverte de tilbake.Noen som sitter på kunskap om hvor man kan få tak i blinkers som passer?Runde eller firkantet er ett fett.
Jeg har Miata og har byttet ut mine "originale" blinkers med Opel Astra blinkere. De er "dråpeformet" og diskre. Du kan se hvordan de tar seg ut ved å klikke på lenken til hjemmesiden min. Jeg er kjempefornøyd

Ps. Hvis du bruker "søk" påforumet så finner du sikkert et innlegg der jeg også har oppgitt artikkelnummer og pris....
DS
- webizz
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 45
Sideblinklys fra...
...Ford Mondeo, 1993-1995(?) er veldig greie og enkle - dråpeformet & fine. Har sånne montert på min '91 - og de er vel de mest diskre sideblinklysene jeg har sett på en Miata/MX-5
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) 
X - 91' Red Miata

X - 91' Red Miata