Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dette er en vanelig feil på andre mazda modeller også. El. delen på selve låsen er også utsatt men der er det slitasje som er plagen.
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
(Abs lyset lyste, vinduene, vindusviskerne, varmeapparatet var dødt.... )
Ole
Hei. Har fått samme problem på min bil nå. Trodde jeg måtte finne nærmeste Mazda verksted imorgen og bruke en hel haug med penger for å betale de for feilsøking. Men nå fant jeg løsningen her selv. Genialt!
Jeg lurte på om det er noen flere som har fått brent tenningsbryteren og hva som var årsaken til at denne ble brent? Hvor får jeg kjøpt ny tenningsbryter billigst og er det bare å sette på en ny eller hva bør gjøres så ikke den nye brenner igjen?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
har også hatt litt el-problemer som har kommet å gått.. har feilsøkt rundt om kring på komponentene som ikke har fungert (vindu, lys i smålyktene, vinduspussere) uten å finne feilen.. idag forsvant lysene igjen og da tenkte jeg på denne tråden.. sjekket tenningslåsen og kontakten var helt svidd..
etter som jeg kan se er det kun selve kontakten som sitter på ledningene ut som er svidd, men det er vel å frykte at selve tenningslåsen må byttes?
hva koster noe slikt?
endelig er go-været kommet hit, og så sjer dette.. he*****