Lurte på om det er noe interesse for å ha noen faste treff?? er dette noe som alerede eksisterer som jeg har oversett!
men tanken min er da det jeg har erfart fra VWaudclub.
da hadde follo lokalag treff annenhver tirsdag på MCdonnals i ski.
ta en burger snakke bil og shit.....
er dette noe det er interesse for kanskje ta utgangspunkt i oslo?
faste treff!
Moderator: Styremedlemmer
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
- Status: Offline
Å jada... vi treffes på Sjøflyhavna (Fornebu/Oslo) den andre torsdagen i hver måned. Ihvertfall fra april til oktober/november. Kanskje tøffingene treffes utenom også. 
Edit: Er endel innlegg om dette her i "Østlands"-delen. Headinga inneholder gjerne "Klubbtreff".

Edit: Er endel innlegg om dette her i "Østlands"-delen. Headinga inneholder gjerne "Klubbtreff".
Last edited by Hauk on 03 Jan 2008, 13:50, edited 1 time in total.
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Vi har faste treff. Men i vintersesongen er det dvale. Kanskje noe vi burde revurdere...
Terminlista vil bli lagt ut på www.mx5-miata.no
Den er så godt som satt sammen.. Men det er noen datoer som ikke er helt 100% om jeg ikke tar feil.
I sommersesongen treffes vi en gang i mnd. Som regel 2 torsdag måneden.
Så er det en sommertur. I fjor gikk den til Jæren, i år går den nok til midt norge.
Så har vi et par faste turer i løpet av året.. Pizzaturen til Brevik, Harryturen, Grilling hos noen medlemmer (når det er noen som vil, som regel er det på larkollen i begynnelsen og i Oslo på slutten), Vårmønstringa til NSK kombinert med årsmøtet og harryturen.
I år skal vi prøve så godt vi kan å få til en eller to turer til.
Terminlista vil bli lagt ut på www.mx5-miata.no
Den er så godt som satt sammen.. Men det er noen datoer som ikke er helt 100% om jeg ikke tar feil.
I sommersesongen treffes vi en gang i mnd. Som regel 2 torsdag måneden.
Så er det en sommertur. I fjor gikk den til Jæren, i år går den nok til midt norge.
Så har vi et par faste turer i løpet av året.. Pizzaturen til Brevik, Harryturen, Grilling hos noen medlemmer (når det er noen som vil, som regel er det på larkollen i begynnelsen og i Oslo på slutten), Vårmønstringa til NSK kombinert med årsmøtet og harryturen.
I år skal vi prøve så godt vi kan å få til en eller to turer til.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive