Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eksen har kollidert når hun lånte min MX-5 1991 modell, og i den forbindelse lurte jeg på om hvordan det er å utføre arbeidet selv? Venstre skjerm foran og hele støtfangeren foran må skiftes. (Den som holder parklysene). Er det mulig å gjøre dette selv? (har jobbet som bilmekaniker så jeg har litt erfaring).
Hvis skylden er hos den andre bilføreren, vil jeg få den summen som tilsvarer taktsten, slik at jeg kan fikse bilen selv? Man må vel ikke bruke verksted?
heh, sorry. Neida. er veldig rett fram. ut med innerskjermene, et par skruer er litt knot å komme til( må løsnes fra innsiden av skjermen, ellers er det bare å følge feks entusiast manualen eller haynes. bør ta ganske kort tid. WARNING, boltene i bunn av skjermen har lett for å knekke, tynne, og garantert rust der. kjør på massivt med rustløser, gjerne på innsiden av skjermen og, litt i forveien.. så slipper du å borre&gjenge knekte skruer.