Subber mellom setene
Moderator: Styremedlemmer
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Subber mellom setene
Er det noen her som har testet ut muligheten for en basser 8" eller helst 10" mellom setene i skulderhøyde? Tenker da på hvordan det blir med plass til skulderene og om den evt. kommer i veien for sikten til høyre osv. Finnes godt med 10" som ikke trenger mer enn 15 liters kasse så den burde jo ikke bli så alt for stor hvis en bruker litt bredde bak setene, den lille plassen som er der da 

har en halvferdig glassfiberkasse stående i trøndelag. denne har en 10" i, og den passer både med tanke på skuldre og sikt..
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
skulle ikke du ta det litt med ro, med den 1.6 litern unge mann?? hehe
er mulighet for noe evt. bak passasjer-setet, der er det rom nok mellom kabinen og baggasjerommet.
er mulighet for noe evt. bak passasjer-setet, der er det rom nok mellom kabinen og baggasjerommet.
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- inglar
- 7200 RPM
hehe jada pappaDrHolm wrote:skulle ikke du ta det litt med ro, med den 1.6 litern unge mann?? hehe

Joa hadde planer om å ikke gjøre noe mer, men kassa kan tas med over i ny bil og trenger litt lyd i bilen på vei ned til treffet i Tyskland, og ikke bruke opp bagasjerommet. Så da er det bare å prøve å få til noe mellom setene. Endelig startet opp med dørpanelene igjen også så vi får se om det blir skikkelig med guffe til sommeren. Må muligens handle inn en ny 10" med mindre magnet enn de jeg har nå. Så jeg har da kanske to 10" til salgs snart

Så nå er det litt surfing rundt etter en 10'" som klarer en del trykk og ikke bunner eller gir seg når det begynner å bli artig. Men surfing etter slike ting er jo ganske artig så det burde ikke by på problemer

- DrHolm
- 7200 RPM
er jo plass, som ikke går ut over bagasjeplassen der.. men skjønner tegninga.
bygg no grasalt no! så jeg kan ligge bak og høre..

bygg no grasalt no! så jeg kan ligge bak og høre..

-
- DrHolm
- 7200 RPM
blir din ferdig til Tysklands-turen a?HF-mx5T wrote:enig med drHolm her.. jeg har ikke spiller i min mer, og kommer til å forvente at inglar stiller med musikken om vi skal kjøre til treff eller no..

(sorry OT)
Ja, blir du ferdig til Tysklandsturen vår...?DrHolm wrote:blir din ferdig til Tysklands-turen a?HF-mx5T wrote:enig med drHolm her.. jeg har ikke spiller i min mer, og kommer til å forvente at inglar stiller med musikken om vi skal kjøre til treff eller no..![]()
(sorry OT)
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- DrHolm
- 7200 RPM
ohh.. den svei..indahla wrote:Ja, blir du ferdig til Tysklandsturen vår...?DrHolm wrote:blir din ferdig til Tysklands-turen a?HF-mx5T wrote:enig med drHolm her.. jeg har ikke spiller i min mer, og kommer til å forvente at inglar stiller med musikken om vi skal kjøre til treff eller no..![]()
(sorry OT)

den starta i går, da er jeg jo godt på vei.

videre dissing av min sløvhet, tas over PM.
så vi ikke spammer ned tråden til Kim helt her..
- inglar
- 7200 RPM
hehe in your face jaDrHolm wrote:ohh.. den svei..indahla wrote:Ja, blir du ferdig til Tysklandsturen vår...?DrHolm wrote: blir din ferdig til Tysklands-turen a?![]()
(sorry OT)hehe
den starta i går, da er jeg jo godt på vei.![]()
videre dissing av min sløvhet, tas over PM.
så vi ikke spammer ned tråden til Kim helt her..